Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013

Πώς κατεβάζουμε τα σχολικά βιβλία



Σύντομες οδηγίες για να κατεβάσετε τα σχολικά βιβλία από το διαδίκτυο.

Τα σχολικά βιβλία στο διαδίκτυο

Όλα τα διαθέσιμα σχολικά εγχειρίδια διατίθενται δωρεάν στην ιστοσελίδα
τα ψάχνουμε ανάλογα με τη βαθμίδα το είδος σχολείου και την τάξη
&
μετά διαλέγουμε το συγκεκριμένο μάθημα


Π.χ. για τα βιβλία αγγλικών του γυμνασίου:
[control και κλικ στον υπερδεσμό]
διαλέγουμε το κεφάλαιο που χρειαζόμαστε και κατεβάζουμε το pdf
μαθητές χρειάζονται τα
Student's book
Workbook
οι καθηγητές και το
Teacher's book

Επίσης υπάρχει και επί πλέον εκπαιδευτικό υλικό [ιστοσελίδες, σχέδια μαθήματος, ασκήσεις]







Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013

Question words Ερωτηματικές λέξεις

Μπορείτε να δείτε ένα κατάλογο
των ερωτηματικών λέξεων της αγγλικής στην
ηλεκτρονική τάξη του γυμνασίου μας
Πατήστε το ΥΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ & ανοίξτε το

Επίσης μπορείτε να παίξετε μια
εύκολη διαδικτυακή άσκηση στο QuestBase
που έφτιαξα για εξάσκηση των μαθητών πριν το διαγώνισμα Β' Τριμήνου.

Μανόλης Νίνος [BA English & Greek, Dip RSA TEFL, MA Ed.]

Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013

Η εφαρμογή [Chrome app] QuestBase στην τάξη

[άσκηση χρησιμοποιώντας την εφαρμογή QustBase]
[η εφαρμογή QuestBase εμφανίζει τα αποτελέσματα μετά την ολοκλήρωση της άσκησης]
[σημειώσεις των ερωτηματικών λέξεων που χρειάζονται για τη συμπλήρωση των κενών, σε τετράδιο μαθήτριας της Α' Τάξης]
[Τα πρωτάκια μου με τα τετράδιά τους, έτοιμα για την άσκηση "Question Words"]

Σήμερα δοκίμασα για πρώτη φορά στα τμήματά μου των αρχαρίων της Α' τάξης, στο 15ο Γυμνάσιο Περιστερίου,
την εφαρμογή QuestBase στο φυλλομετρητή διαδικτύου  Google Chromium.
Επρόκειτο για μια απλή άσκηση ερωτηματικών λέξεων
τύπου "συμπλήρωσης κενών".
Τα θετικά ήταν:
α] η εφαρμογή δημιουργίας εκπαιδευτικών ασκήσεων φορτώνεται διαδικτυακά πολύ γρήγορα, ακόμη και με την αργή σύνδεση του ΠΣΔ
β] η δημιουργία της άσκησης από το διδάσκοντα δεν είναι χρονοβόρα
γ] η εφαρμογή δίνει ταχύτατα τα αποτελέσματα και το χρόνο που χρειάστηκε για τη συμπλήρωσή της
δ] υπάρχει κάποια ποικιλία στον τύπο των ασκήσεων
ε] μπορείτε να δημοσιεύσετε την άσκηση διαδικτυακά
Π.χ. το url της συγκεκριμένης άσκησής μου είναι
και μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε σε οποιοδήποτε υπολογιστή
με οποιοδήποτε λειτουργικό ή φυλλομετρητή!
στ] ενεργή συμμετοχή των μαθητών

Προσωπικά χρησιμοποίησα φυσικά το λειτουργικό σύστημα GNU/LinuxUbuntu12.04 LTS.

Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

Ψηφοδέλτιο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΛΜΕ Περιστερίου εκλογές 24/1/2013

24 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2013  -  ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΜΕ στο Περιστέρι

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ – ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ  ΓΙΑ  ΤΟ  ΔΣ
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ  ΘΑΝΑΣΗΣ         14ο ΓΕΛ
ΓΙΑΣΟΥΡΙΔΟΥ  ΣΤΕΛΛΑ              3ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΔΗΜΗΤΟΥΛΗΣ  ΔΗΜΗΤΡΗΣ  1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ
ΚΡΙΒΑ  ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ                 13ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΜΑΧΑ ΜΑΡΙΑ                        1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ
ΠΑΝΙΔΟΥ  ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ            14ο  ΓΕΛ
ΠΑΠΑΔΑΚΗ  ΑΛΙΚΗ                  3ο ΓΕΛ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ  ΜΙΛΤΟΣ     1ο ΕΠΑΛ
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ  ΞΑΝΘΗ       13ο ΓΕΛ
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ      8ο ΓΕΛ
ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ            3ο ΓΕΛ

Για  Εφορευτική Επιτροπή
ΛΑΜΠΡΙΝΑΤΟΥ  ΣΤΕΛΛΑ      9ο Λ


Η συν. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΑΤΟΥΡΟΥ εκπροσωπεί φέτος τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ στο ΔΣ της ΟΛΜΕ

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
·         Για την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης- Ε.Ε.- Δ.Ν.Τ. Έξω από ΟΝΕ-ΕΕ-ΝΑΤΟ. Έξω η Τρόικα και οι επίτροποι από τη χώρα!
·         Δημιουργία μαζικού μετώπου Παιδείας - Υγείας – Εργασίας. Να μην περάσει καμία απόλυση, καμία εφεδρεία, κανένας εκβιασμός.
·         Ανατροπή όλων των μνημονίων και των συνοδευτικών αντεργατικών, αντιασφαλιστικών νόμων. Να μην ξεπουληθεί η δημόσια περιουσία σε κεφάλαιο και δανειστές! Ο λαός δε χρωστάει τίποτα και σε κανέναν.
·         Σταθερή μόνιμη δουλειά για όλους, μαζικοί μόνιμοι διορισμοί - Όχι  στην  άρση της μονιμότητας και στην κατάργηση της οργανικής θέσης.
·         Πολιτικές και συνδικαλιστικές ελευθερίες - κάτω τα χέρια από τα δημοκρατικά δικαιώματα - κάτω η κρατική τρομοκρατία - αγωνιστική αλληλεγγύη ενάντια στην κρατική και παρακρατική φασιστικοποίηση της δημόσιας ζωής
·         Όχι στο σχολείο «των λίγων και εκλεκτών» μαθητών, των φτωχών και τρομοκρατημένων εκπαιδευτικών.Ενάντια σε συμπτύξεις και συγχωνεύσεις. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών. Ενάντια στην οικονομική ασφυξία των σχολείων. Έξω από τα σχολεία χορηγοί και ιδιώτες.
·         Όχι στην αξιολόγηση - χειραγώγηση και στην αυτοαξιολόγηση - κατηγοριοποίηση σχολείων - μαθητών -εκπαιδευτικών - ΟΧΙ στις απολύσεις! Δημοκρατία στα σχολεία. Κανείς αξιολογητής στην τάξη. Διαγραφή από τα σωματεία όσων στελεχών συμμετάσχουν στην αξιολόγηση.
·         Να οικοδομήσουμε τα σωματεία που χρειαζόμαστε, ζωντανά, αγωνιστικά και ταξικά! Δημοκρατική λειτουργία,  ενίσχυση της ενεργητικής συμμετοχής των συναδέλφων (ουσιαστικοποίηση των Γενικών Συνελεύσεων, Συγκρότηση Επιτροπών, Εκπρόσωποι σχολείων, πολιτιστικές δράσεις κ.α.). Συντονισμός με ΕΛΜΕ-Συλλόγους Δασκάλων, Γονέων, με φορείς της εκπαίδευσης και της κοινωνίας.
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΜΕ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ, ΕΝΩΝΕΙ, ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΜΑΧΕΤΑΙ - ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΜΕ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ, ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Σ. Γιασουρίδου 6974280937, 
Δ. Δημητούλης 6933387677,
 Μ. Μαχά 6973497770, 
Α. Φατούρου 6974438720

Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2013

Mammos, Ninos, Papadimitriou, Bikos A learner-centered school website focusing on teaching material: The case study of the 15th Junior High School, Peristeri, Greece

A learner-centered school website focusing on teaching material:
The case study of the 15th Junior High School, Peristeri, Greece
Kostas Mammos, Mathematician, MSc e-Learning,
Emmanuel Ninos, BA English & Greek, Dip RSA TEFL, MA Ed. 
Panagiota Papadimitriou, Principal of the 15th Junior High School in Peristeri, PhD,
George Bikos, Social Scientist, Teacher, PhD
Abstract
In this paper we present the basic principles and basic axes followed in the development of the school website of the 15th Junior High School in Peristeri, Greece. Our priority was to motivate the whole school community to find and use, but also to create diverse digital learning material for the educative support of our students, taking into account their potential as well as their learning profiles. Furthermore, we promoted group collaborative activities for our students, by providing appropriate digital learning material, which would help them learn through practice and participation.
Key words: learner-centered aims, learner profiles, school community, management model

Το άρθρο παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο

eRA-7 στο ΤΕΙ Πειραιά, στις 29/9/2012.

Μπορείτε να το διαβάσετε σε μορφή pdf εδώ.

Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2013

To Glossomobil [Goethe Institut] στο 15ο Γυμνάσιο Περιστερίου


[παζλ γερμανικών κρατιδίων]
[χάρτης της Γερμανίας για επικόλληση των ονομάτων των πόλων]
Ταίριαξε τα χρώματα με τις λέξεις [Verbinde Wort und Farbe]

[Oι μαθητές μας σε ομαδική δραστηριότητα]

[Οι καθηγητές: Λαμπροπούλου, Βιτάνου, Νίνος, Δίνκα,  Μαρκουλή]

[Τούρλα, Παπαδημητρίου, Νίνος, Μαρκουλή, Δίνκα]

Tην Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013, το Glossomobil ήρθε και στο γυμνάσιό μας.
Η πρόσκληση στην ειδική αυτή κινητή ομάδα γλωσσομάθειας του Goethe Institut
έγινε από την καθηγήτρια γερμανικών του σχολείου μας Νάσια Δίνκα.
Την παρουσίαση έκαναν οι καθηγήτριες του Glossomobil
Λουκία Μαρκουλή & Δέσποινα Λαμπροπούλου
στους μαθητές μας που έχουν επιλέξει γερμανικά,
αλλά συμμετείχαν και άλλοι καθηγητές ξένων γλωσσών του σχολείου.
Τα  γλωσσικά δρώμενα περιλάμβαναν μουσική, βίντεο, πάζλ & χορό
& στόχευαν στην εκμάθηση επιρρημάτων τόπου, χρωμάτων, επιθέτων και
γεωγραφικών όρων.
[άσκηση γεωγραφίας]
Την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013, το Glossomobil επισκέφθηκε πάλι το σχολείο μας
για να γίνει η παρουσίαση και στα υπόλοιπα τμήματα της Α' & Β' τάξης.
Ένα μικρό διάλειμμα ηλιοφάνειας επέτρεψε στις καθηγήτριες
Λουκία Μαρκουλή & Άννα Τούρλα
να κάνουν και τη δραστηριότητα με το "αλεξίπτωτο"
στην αυλή του σχολείου, μια διασκεδαστική ομαδική άσκηση του λεξιλογίου
χρωμάτων & αριθμών.



To Glossomobil έγραψε για μας:
Glossomobil Der erste Besuch im Neuen Jahr!
με άλλα λόγια μας έκαναν "ποδαρικό" αφού ήταν η πρώτη επίσκεψή τους
σε σχολείο το 2013!
To αναμνηστικό δίπλωμα του σχολείου μας

Ιστότοπος του Glossomobil [Goethe Institut]
To Glossomobil στο Facebook
Η ιστοσελίδα του Uwe Kind με γλωσσικό υλικό [χορός και κίνηση]

Τα τραγούδια:

Wackel mit dem Po! (στο youtube)

οι στίχοι του τραγουδιού Wackel mit dem Po!

Culcha Candela Berlin City Girls (youtube)

Uwe Kind "Ich bin Cool" (youtube)


ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ:
1. Δωρεάν ηλεκτρονικό βιβλίο του

Waltraud Schroeder „Lust statt Frust“

Material Lehren und Lernen mit allen Sinnen
3. Lernen mit allen Sinnen – Qualitätsvolle und positive Lernerfahrung
4. TPR Sprachlehrmethode 

Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2013

Άσκηση επανάληψης αγγλικού λεξιλογίου με το KWordQuiz

O μαθητής του τμήματος Β1/Β2 προχωρημένων
Θεόφιλος Καριπίδης
έφτιαξε μέσω του λογισμικού KWordQuiz
μια άσκηση επανάληψης λεξιλογίου για το μάθημα

THINK TEEN 2 advanced p. 29
με ερμηνεύματα από το μονόγλωσσο λεξικό
Websters Essential Mini Dictionary
που μπορείτε να κατεβάσετε εδώ.

To .csv αρχείο  που θα κατεβάσετε,
ανοίγει με το λογισμικό ανοικτού κώδικα KWordQuiz
[υπό την άδεια GNU General Public License]
που κατεβάζετε νομίμως και δωρεάν από εδώ.

[Ο καθηγητής του τμήματος, Μανόλης Νίνος]