Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

Δεν έχουμε στο σπίτι μας ρεύμα, μας το έκοψαν, και δεν μπορώ να διαβάσω για το σχολείο

Απόσπασμα από τη θρακιώτικη εφημερίδα
Η ΓΝΩΜΗ online

Στα όριά της η κοινωνία του Έβρου


Τραγικές, καθημερινές ιστορίες
Θέμα συζήτησης έγινε τις τελευταίες ημέρες η ιστορία ενός 8χρονου αγοριού που συνελήφθη να έχει στην κατοχή του κεριά, τα οποία όπως είπε πήρε από εκκλησία, καθώς στο σπίτι του η ΔΕΗ έχει κόψει το ρεύμα. Σύμφωνα με αναγνώστες της εφημερίδας μας, τον 8χρονο παρατήρησαν περαστικοί, σε κεντρικό σημείο της πόλης, να κραδαίνει κεριά, τα οποία, όπως ο ίδιος παραδέχθηκε, αφαίρεσε από εκκλησία. «Δεν έχουμε στο σπίτι μας ρεύμα, μας το έκοψαν, και δεν μπορώ να διαβάσω για το σχολείο», είπε στους περαστικούς, αφήνοντάς τους άφωνους. Και δυστυχώς, δεν είναι η μοναδική περίπτωση… Πριν λίγες ημέρες, η πρόεδρος της Β’ ΕΛΜΕ Έβρου Κική Γιαννάτου έλεγε στην εφημερίδα μας για το πόσο έχει επηρεάσει η κρίση τη σχολική ζωή. Το πιο πρόσφατο θέμα που έχει ανακύψει, αφορά στις εκπαιδευτικές εκδρομές των μαθητών που οργανώνονται αυτό το διάστημα. Υπάρχουν οικογένειες, ιδιαίτερα όσες έχουν δύο μαθητές σε γυμνάσιο ή/και λύκειο, που αδυνατούν να καλύψουν τα έξοδα. Άλλες οικογένειες αδυνατούν να στείλουν το παιδί τους σε κάποιο φροντιστήριο, και με την ενισχυτική διδασκαλία να έχει σταματήσει, αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα. Πέρα από όλα αυτά, οι όποιες εντάσεις δημιουργεί αυτή η κατάσταση στο οικογενειακό περιβάλλον, αρκετές φορές, μεταφέρεται και μέσα στο σχολείο. Διότι, ως γνωστόν, η φτώχεια φέρνει γκρίνια…

Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

Περί χαρισματικών παιδιών...

Αναδημοσίευση από ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ 22/2/2013

Περί χαρισματικών παιδιών... 
 
Ανάμεσα στα διάφορα σεμινάρια για απόκτηση «προσόντων» από εκπαιδευτικούς που διοργανώνει συχνά η Ενωση Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ), ανακοίνωσε τη διενέργεια σεμιναρίου για τη: «μελέτη της Ειδικής κατηγορίας των Μαθητών με αυξημένες Νοητικές και Μαθησιακές Ικανότητες. Οι Μαθητές αυτοί φοιτούν στα Γενικά Σχολεία, αλλά χρειάζονται Διαφοροποιημένη Εκπαίδευση. Οι Εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων και Ειδικοτήτων χρειάζεται να γνωρίζουν τα Ιδιαίτερα Γνωρίσματα αυτών των Μαθητών προκειμένου να τους βοηθήσουν σε ομαδικό ή Εξατομικευμένο Επίπεδο. Η διάγνωση και η αντιμετώπιση των Ειδικών Αναγκών αυτών των Μαθητών αποτελεί πρώτιστο στόχο και προτεραιότητα στο Σύγχρονο Εκπαιδευτικό Σύστημα», λέει η ΕΕΦ.
Τι εννοεί η ΕΕΦ; Οτι... δυστυχώς η «ειδική κατηγορία των μαθητών με αυξημένες Νοητικές και Μαθησιακές Ικανότητες» φοιτά στα Γενικά Σχολεία! «Πρώτιστος» μάλιστα «στόχος και προτεραιότητα του Σύγχρονου Εκπαιδευτικού Συστήματος είναι η διάγνωση και αντιμετώπιση των ειδικών αναγκών αυτών των μαθητών»!..
Με αφορμή το σεμινάριο και τη λογική του, η Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ δίνει στη δημοσιότητα την απάντηση μιας νηπιαγωγού, που απαντά:
«Είμαι μια από τις τυχερές δασκάλες. Εχω 25 χαρισματικά παιδιά!
Η Ελένη δεν σταματάει να κρίνει τα πάντα.
Ο Ντένις ζωγραφίζει τα πιο όμορφα τρένα.
Ο Ηρακλής έχει "μια καλή πρόταση" για όλα.
Η Ραλία χτες ανακάλυψε το πορτοκαλί.
Ο Δημήτρης μιλάει συνέχεια για το μέλλον.
Η Αλεξάνδρα είναι πρωταγωνίστρια στο θέατρο.
Ο Ηλίας ξέρει πάντα τι είναι δίκαιο και τι όχι.
Η Κατερίνα λέει τις πιο ωραίες ιστορίες.
Ο Ντάβιντ σε κοιτάει στα μάτια να μάθει οτιδήποτε καινούριο.
Η Ελενα είπε το Ρο.
Ο Αλέξανδρος τρέχει σαν τον άνεμο.
Η Σταυρούλα έκανε μια καινούρια φίλη.
Ο Αντρέας θέλει να γίνει αστροναύτης.
Η Ιουλία έχει μια ερώτηση για όλα.
Η Νάσια ενθουσιάζεται με όλα.
Ο Χρήστος φτιάχνει τους πιο ψηλούς πύργους.
Η Θέμις μετράει κάθε της κουβέντα.
Η Κλαούντια μετράει ως το 100.
Η Θώμη μαθαίνει να μοιράζεται.
Ο Σταύρος διαλέγει πάντα χαρούμενα χρώματα.
Ο Στέλιος έχει ένα αστείο για κάθε περίπτωση.
Η Νασμίν τραγουδάει σαν αηδόνι.
Ο Βαγγέλης έχει παλέψει με δεινόσαυρους και τους νίκησε.
Ο Γκάμπριελ γελάει και φωτίζεται όλη η τάξη.
Η Αντωνία τους διαβάζει παραμύθια για να κοιμηθούν.
Κρατήστε τις ναζιστικές θεωρίες σας για τους "άριστους"! 'Οσο ακόμα είμαι στην εκπαίδευση, "πρώτιστος στόχος και προτεραιότητά μου" είναι να γίνει το καθένα απ' αυτά ο καλύτερος εαυτός του. 'Οχι για να επιβιώσουν στη ζούγκλα σας, αλλά για να σας την τρίψουν στα μούτρα!»...

Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

ΟΛΜΕ Σταματήστε τους. Βάλτε φρένο στις περικοπές και στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης.

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ. ΒΑΛΤΕ ΦΡΕΝΟ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ. ΒΑΛΤΕ ΦΡΕΝΟ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Με το νέο νομοσχέδιο «για την επικαιροποίηση του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Πολιτικής 2013-16», που κατέθεσε η κυβέρνηση στη Βουλή πριν λίγες ημέρες, προβλέπονται νέες περικοπές στην εκπαίδευση, στην υγεία και γενικά στις δημόσιες κοινωνικές παροχές του κράτους.
Συγκεκριμένα, περικόπτονται κατά 14,2% οι δαπάνες εκπαίδευσης του Υπ. Παιδείας και προβλέπονται, ανάμεσα στα άλλα, η σοβαρή μείωση του αριθμού των αναπληρωτών, η αύξηση του ωραρίου και η ελαχιστοποίηση των προσλήψεων μόνιμων εκπαιδευτικών. Οι πραγματικές δαπάνες από τον τακτικό προϋπολογισμό για την εκπαίδευση οδηγούνται στο 2,15% επί του ΑΕΠ το 2016.


Αποκαλύπτονται, επίσης, οι πραγματικοί στόχοι του σχεδίου «Αθηνά» για τα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ με την πρόβλεψη για «μείωση των λειτουργικών δαπανών τους κατά 67,4 εκατ. € λόγω συγχωνεύσεων».
Η δημόσια εκπαίδευση πλήττεται ανεπανόρθωτα και με αυτά τα μέτρα. Είναι σίγουρο πως, αν υλοποιηθούν αυτά, θα επιδεινωθούν τραγικά οι επιπτώσεις όχι μόνο στις εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών αλλά και στην παρεχόμενη εκπαίδευση γενικότερα.
Τις επιπτώσεις αυτής της βάρβαρης πολιτικής των περικοπών τη βιώνουμε ήδη. Βρισκόμαστε στον έκτο μήνα της σχολικής χρονιάς και καταγράφονται κενά εκπαιδευτικών  που αντιστοιχούν σε 32.000 χαμένες ώρες (!!!) την εβδομάδα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Οι μαθητές στερούνται τη διδασκαλία ακόμα και πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων ή και μαθημάτων ειδικότητας στην ΤΕΕ. Το δραματικότερο γεγονός, όμως, είναι πως το Υπουργείο Παιδείας δεν θα καλύψει αυτά τα κενά μέχρι και το τέλος της χρονιάς, αφού δεν δίνονται πιστώσεις για προσλήψεις αναπληρωτών.
Και ενώ η διάλυση των δομών της δημόσιας εκπαίδευσης προχωρά με γοργούς ρυθμούς, η αξιολόγηση [μηχανισμός απολύσεων - βαθμολογικής καθήλωσης - υποταγής και τρομοκράτησης - κατηγοριοποίησης σχολείων κ.λπ.]  είναι προ των πυλών, η επίθεση σε δικαιώματα και κατακτήσεις γίνεται όλο και πιο βάρβαρη [ετοιμάζονται για νομική απαγόρευση    -στην ουσία- του δικαιώματος της απεργίας και σε συντριπτικό χτύπημα στα συνδικάτα], με απειλές και αυθαιρεσίες της διοίκησης στα σχολεία παραβιάζονται ακόμα και τα επίσημα ωρολόγια και αναλυτικά  προγράμματα, μας προετοιμάζουν με δημοσιεύματα και δηλώσεις για απολύσεις και στο χώρο της εκπαίδευσης: “Τρεις βασικές δεξαμενές της διαθεσιμότητας θα αποτελέσουν, ο χώρος της παιδείας που αριθμεί περισσότερους από 150.000 εργαζομένους, ο ευρύτερος δημόσιος τομέας, που εκτιμάται ότι ξεπερνά τους 100.000 υπαλλήλους και η τοπική αυτοδιοίκηση, που αριθμεί 80.000 εργαζομένους” [Έθνος, 9/2/2013].

Απαιτείται η ευρύτερη δυνατή αγωνιστική συσπείρωση όλων των εργαζομένων και ολόκληρης της κοινωνίας, για να υπερασπίσουμε το δημόσιο σχολείο.
Απαιτείται η ανατροπή αυτής της πολιτικής κυβέρνησης – τρόικας (ΕΕ, ΕΚΤ, ΔΝΤ), τώρα. Με την ενωμένη δράση μας μπορούμε να το πετύχουμε.
ΟΛΟΙ στην ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ της 20ής Φλεβάρη και στα συλλαλητήρια σε όλες τις πόλεις.
ΟΛΟΙ στις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ, που πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο. 
Κατεβάστε τη σχετική ανακοίνωση σε μορφή pdf … εδώ

Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

Είναι ώρα για καλλωπισμό του ιστότοπου του γυμνασίου μας!

[Παπαδημητρίου - Δουκάκη - Νίνος με τα σχέδια του νέου μας προτύπου - template]

 
 [Το πρώτο πρότυπο  template της αρχικής ιστοσελίδας του ιστότοπου του 15ου Γυμ Περιστερίου]

Μετά από ενάμιση χρόνο λειτουργίας του ιστότοπου του γυμνασίου μας
ήρθε και η στιγμή για ριζικό... καλλωπισμό!
Μέχρι τώρα οι δύο διαχειριστές, Κ. Μάμμος & Μ. Νίνος,
δώσαμε πολύ βάρος στο περιεχόμενο του ιστότοπου,
κυρίως επικεντρώνοντας τη προσοχή μας στο εκπαιδευτικό υλικό,
που παράγεται τόσο από τους καθηγητές του σχολείου μας,
αλλά και από μαθητές μας που θέλουν να συμβάλουν κι αυτοί.
Το αποτέλεσμα της προσπάθειας αυτής το δείχνουν,
με ψυχρό ίσως τρόπο, οι αριθμοί:
5820 προβολές μέχρι σήμερα του εκπαιδευτικού υλικού!
Το εκπαιδευτικό υλικό που έχουμε ανεβάσει
χρησιμοποιείται καθημερινά στις τάξεις μέσω των διαδραστικών πινάκων,
από μαθητές και καθηγητές στο σπίτι [μία μορφή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης]
αλλά και από εξωσχολικούς χρήστες που ενδιαφέρονται.

Ήρθε όμως η ώρα να καλλωπιστεί ουσιαστικά το πρότυπο του ιστότοπου [template],
όχι μόνο από αισθητικής πλευράς, αλλά και για να γίνει η πλοήγηση
από το χρήστη ευκολότερη.
Γι'  αυτό το σκοπό επιστρατεύτηκαν, με μεγάλη [προθυμία, η διευθύντρια του σχολείου
Γ. Παπαδημητρίου & η καθηγήτριά μας των καλλιτεχνικών Μ. Δουκάκη.
Ήδη τελείωσε ο ανασχεδιασμός του ιστότοπου
και σειρά έχει ο συνάδελφος, καθηγητής πληροφορικής,  Γ. Ρίζος
να αναλάβει το σημαντικό τελικό στάδιο της ψηφιακής υλοποίησης της
αναμόρφωσης του ιστότοπου.

Ελπίζουμε σε λίγο καιρό να μπορείτε να δείτε το νέο μας "πρόσωπο"!

Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Περί συγκρότησης ΔΣ 2013 και άλλων δαιμονίων…

        12/12/2013
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Περί συγκρότησης ΔΣ και άλλων δαιμονίων…


  1. ΠΡΟΤΑΣΗ  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΔΣ (όπως κατατέθηκε στη συνεδρίαση)

«Η  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ εκτιμώντας το αποτέλεσμα των πρόσφατων αρχαιρεσιών για ανάδειξη Δ.Σ. της Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ(Περιστέρι) και το συσχετισμό που διαμορφώθηκε στη σύνθεση του νέου Δ.Σ. (ΔΑΚΕ δύο έδρες, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ δύο έδρες, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ δύο έδρες, ΕΣΑΚ- ΔΕΕ μία έδρα) προτείνει συγκρότηση αγωνιστικού προεδρείου από τις δυνάμεις της Αγωνιστικής Συνεργασίας, των Παρεμβάσεων και της ΕΣΑΚ- ΔΕΕ. Θεωρεί ότι η παραπάνω πρόταση αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο τις διαθέσεις των συναδέλφων, που έδωσαν στην κυβερνητική παράταξη ΔΑΚΕ δύο από τις επτά έδρες του Δ.Σ. και επέλεξαν στη μεγάλη τους πλειοψηφία δυνάμεις που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο κινούνται σε αγωνιστική κατεύθυνση. Ταυτόχρονα, δημιουργεί προϋποθέσεις για αγωνιστική στροφή του σωματείου, που έχει ακρωτηριαστεί ως όργανο πάλης τα χρόνια της προεδρίας της ΔΑΚΕ, σε μια περίοδο που η πολιτική της μνημονιακής βαρβαρότητας της κυβέρνησης ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ ισοπεδώνει κάθε ίχνος εργασιακού και κοινωνικού δικαιώματος, οδηγώντας σε κοινωνική, ανθρωπιστική κρίση και επιβάλλοντας τη χρεοκοπία του δημόσιου σχολείου.
Ο συσχετισμός που προέκυψε από τις εκλογές δεν είναι συμβατός με πρόεδρο της ΔΑΚΕ, που είναι δηλωμένα φιλοκυβερνητική παράταξη-φιλικά προσκείμενη σε μια κυβέρνηση κοινωνικού και εργασιακού ολοκληρωτισμού, κατά συρροήν επιστράτευσης απεργών (ΜΕΤΡΟ, Ναυτεργάτες), κινητοποίησης των ΜΑΤ εναντίον αγωνιζόμενων κλάδων, συλλήψεων συνδικαλιστών, υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου και των λειτουργών του. Πολύ περισσότερο, που αυτή την κρίσιμη περίοδο, με την επιδιωκόμενη αξιολόγηση προωθείται η υποταγή, η συμμόρφωση, η χειραγώγηση και εντέλει η απόλυση εκπαιδευτικών.
Βεβαίως, οι δυνάμεις που επικαλούμαστε για τη συγκρότηση αγωνιστικού προεδρείου δεν ταυτίζονται ιδεολογικά και πολιτικά. Όμως τάσσονται, η καθεμιά με το δικό της τρόπο, ενάντια στη βαρβαρότητα της ασκούμενης πολιτικής.
Ως Αγωνιστική Παρέμβαση δε διεκδικούμε τον πρόεδρο του Δ.Σ. και μπορούμε να αποδεχθούμε εκπροσώπηση στη θέση του προέδρου τόσο από την Αγωνιστική Συνεργασία όσο και από την ΕΣΑΚ-ΔΕΕ. Καταθέτουμε, επίσης, πλαίσιο συγκρότησης του Δ.Σ. στη βάση των συλλογικών αποφάσεων του κλάδου, όπως έχουν εκφραστεί από τις Γ.Σ.»

  1. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ  (τα γεγονότα)

Σε αντιπαράθεση με την πρόταση της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ (που ήταν κοινή με την πρόταση της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ) κατατέθηκε η πρόταση της ΔΑΚΕ και της ΕΣΑΚ-ΔΕΕ για συγκρότηση αντιπροσωπευτικού προεδρείου με πρόεδρο από την πλειοψηφούσα παράταξη (εν προκειμένω τη ΔΑΚΕ). Καθώς η συγκεκριμένη πρόταση δεν πλειοψηφούσε, η ΔΑΚΕ, στην προοπτική να μην καταλάβει τη θέση του προέδρου του Δ.Σ. και μη αποδεχόμενη τη θέση του αντιπροέδρου που της προτάθηκε, κατέθεσε τις παραιτήσεις των εκλεγμένων στο Δ.Σ. μελών της (και των 2 αναπληρωματικών τους) και ζήτησε τη σύγκλιση ΓΣ για ανάδειξη νέου Δ.Σ.!
Το προεδρείο του Δ.Σ. συγκροτήθηκε τελικά από την ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (πρόεδρος-ταμίας) και την ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ (γραμματέας), καθώς η  ΕΣΑΚ-ΔΕΕ αρνήθηκε παρ’ όλα αυτά να συμμετάσχει στο προεδρείο χωρίς τη συμμετοχή και της ΔΑΚΕ.

       3.  ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Η πρόταση της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ανταποκρινόταν στην ανάγκη αγωνιστικής στροφής του σωματείου μας, ιδιαίτερα επιτακτική στην εποχή της κοινωνικής βαρβαρότητας που βιώνει η εργαζόμενη πλειοψηφία και της συντελούμενης, μέρα με τη μέρα, χρεοκοπίας των εκπαιδευτικών και του δημόσιου σχολείου.
Η πρόταση της ΔΑΚΕ (και της ΕΣΑΚ-ΔΕΕ) για «αντιπροσωπευτικό» προεδρείο εμπεριέχει διαφορετική ανάγνωση (από διαφορετική, ίσως, οπτική γωνία για κάθε μία από τις δύο δυνάμεις) της εποχής, αλλά και των εκλογικών αποτελεσμάτων, όπως αυτά αποτυπώνουν τη θέληση των συναδέλφων.
Σε κάθε περίπτωση, το ποια πρόταση υπερισχύει στη συγκρότηση του Δ.Σ. καθορίζεται από τους υπάρχοντες συσχετισμούς και κρίνεται τελικά από τους συναδέλφους και την αποτελεσματικότητά της. Αυτή η πρακτική εφαρμόζεται δεκαετίες στο συνδικαλιστικό κίνημα για τη συγκρότηση των Δ.Σ. όλων των ΕΛΜΕ της χώρας και γι’ αυτό προβλέπεται απ’ όλα τα καταστατικά των συνδικάτων. Σε διαφορετική περίπτωση, δε θα υπήρχε διαδικασία συγκρότησης των Δ.Σ. και θα όριζαν τα καταστατικά, με αυτόματο τρόπο, τη σειρά κάλυψης των θέσεων του προεδρείου, με βάση την εκλογική ισχύ κάθε παράταξης. Άλλωστε, ο ισχυρισμός ότι η πρώτη δύναμη πρέπει πάντα να καταλαμβάνει τη θέση του προέδρου, ανεξάρτητα από το συσχετισμό δύναμης (δύο στις επτά έδρες του Δ.Σ.), είναι καινοφανής. Αδιαφορεί, όσο κι αν ισχυρίζεται το αντίθετο, για την έκφραση των συναδέλφων όπως αυτή αποτυπώθηκε στις εκλογές: Αν  οι συνάδελφοι φλέγονταν να διατηρήσουν τη ΔΑΚΕ στη θέση του προέδρου, θα της έδιναν απόλυτη πλειοψηφία, ώστε να είναι ήσυχοι ότι ο διακαής πόθος τους θα γινόταν πραγματικότητα…
Η επιλογή της ΔΑΚΕ να παραιτηθεί από την εκπροσώπηση στο Δ.Σ. (!) και να ζητήσει επαναληπτικές εκλογές για… νέο Δ.Σ. (!!!) επειδή δεν πλειοψήφισε η πρότασή της για κατάληψη της θέσης του προέδρου (μόνο αυτή τη θέση αποδεχόταν), αποτελεί πρωτοφανή πρακτική στα συνδικαλιστικά χρονικά. Εκπορεύεται από στενά παραταξιακά συμφέροντα (διατήρηση της καρέκλας του προέδρου) και απειλεί να παραλύσει τη δράση του σωματείου με διαδικαστικά τερτίπια. Κι αυτό, σε μια εποχή όπου οι εκπαιδευτικοί, μαζί με το σύνολο των εργαζομένων, βρίσκονται στη δίνη ενός κοινωνικού Αρμαγεδδώνα που συνθλίβει, το ένα μετά το άλλο, δικαιώματα και κατακτήσεις δεκαετιών, σε μια εποχή που απαιτείται όσο ποτέ η συλλογική δράση των εργαζομένων για την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης- Ε.Ε.- ΔΝΤ.
Αλήθεια, θεωρεί η ΔΑΚΕ ότι εκβιάζει κανέναν ζητώντας νέες εκλογές; Κι αν δεν της κάνει το αποτέλεσμα που θα προκύψει, θα ζητήσει και τρίτες, και τέταρτες εκλογές μέχρις ότου βγάλει πρόεδρο; Δεν είναι πολύ φαιδρά όλα αυτά για να καθηλώνουν ένα ολόκληρο συνδικάτο σε ομηρία και απραξία;
Θλίψη και ερωτήματα, πραγματικά, προκαλεί η στάση της ΕΣΑΚ-ΔΕΕ-ΠΑΜΕ τόσο στη διαδικασία συγκρότησης του Δ.Σ. όσο και στην ανακοίνωση με την οποία σχολιάζει αυτή τη διαδικασία. Βασικό μέλημα της παράταξης δεν ήταν η εξασφάλιση αγωνιστικής κατεύθυνσης του Δ.Σ. αλλά να μην «χρεωθεί» (έτσι το αντιλαμβάνεται) οποιαδήποτε συμμαχία ή συμπόρευση με άλλες παρατάξεις αριστερής κατεύθυνσης, έστω κι αν θα έπρεπε να συμπορευτεί με τη ΔΑΚΕ. Έτσι, έθεσε ως προαπαιτούμενο για τη συμμετοχή της στο προεδρείο τη συμμετοχή και της ΔΑΚΕ, ακόμη κι αν η τελευταία αρνιόταν οποιαδήποτε θέση πλην εκείνης του προέδρου.
Ακόμα χειρότερα, σε ανακοίνωσή του για τα τεκταινόμενα, το ΠΑΜΕ είδε στη διαδικασία συγκρότησης «θέατρο παραλόγου» (από ποιους άραγε;), «σύνδρομα μοιράσματος θέσεων ευθύνης» (λες και η συγκρότηση του Δ.Σ. δεν αποτελεί εξ ορισμού κατανομή θέσεων ευθύνης), «διαγκωνισμό για τις καρέκλες» και «παρασκηνιακή συμφωνία» Συνεργασίας- Παρέμβασης. Όλα αυτά, όταν από την Αγωνιστική Παρέμβαση κατατέθηκε ανοιχτά και ουδόλως «παρασκηνιακά» το σκεπτικό συγκρότησης αγωνιστικού προεδρείου και με το ΠΑΜΕ : διευκρινίσαμε ευθύς εξ αρχής ότι δε διεκδικούμε τη θέση του προέδρου και ότι θα δεχόμαστε και πρόεδρο του ΠΑΜΕ, αν αυτό το επιθυμούσε.
Ασφαλώς, το Δ.Σ. και το προεδρείο του δεν είναι το παν στη λειτουργία και την αγωνιστική δράση του σωματείου. Αλλά δεν είναι και αμελητέος ο ρόλος τους στη φυσιογνωμία της ΕΛΜΕ και στην οργάνωση της πάλης. Πάνω απ’ όλα, είναι στο χέρι, τη διάθεση και την ψυχή κάθε συνάδελφου, παραμερίζοντας τη λογική της ανάθεσης, να επιβάλει την αγωνιστική κατεύθυνση, να αναδείξει την ΕΛΜΕ μας στο σωματείο που χρειαζόμαστε και που μας αξίζει.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ της 20ης ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗ Γ.Σ. ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ, 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ( 1ο ΛΥΚΕΙΟ, 13.00)
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΣΤΑ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΑ-ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, 12/12/2013
Τηλ. Επικοινωνίας 6933387677, 6973497770, 6974438720

Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Σεμινάριο "Τα δωρεάν διαδικτυακά λεξικά αγγλικής - εργαλεία για εκπαιδευτικούς & μαθητές" εισηγητής: Μανόλης Νίνος

Tην Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013,
στο 150 Γυμνάσιο Περιστερίου
(Καζαντζάκη 4, Περιστέρι, τηλ. 2105747120), 
πραγματοποιήθηκε σεμινάριο με θέμα
εισηγητής:  Μανόλης Νίνος BA English & Greek, Dip RSA TEFL, MA Ed.
καθηγητής αγγλικής & ιστορίας / διαχειριστής της ιστοσελίδας του
που διοργάνωσε  η σχολική σύμβουλος
Δρ Ελένη Μανωλοπούλου-Σέργη

για τους καθηγητές αγγλικής της Γ' Δ/νσης Αθήνας.

Συμμετείχαν 18 καθηγητές αγγλικής δημοσίων δημοτικών
γυμνασίων και λυκείων.

Η εισήγηση περιείχε τρία μέρη:
α] αναζήτηση λέξης χωρίς την άμεση χρήση λεξικού
β] αναζήτηση λέξης σε ηλεκτρονικό λεξικό για ιθαγενή ομιλητή
γ] αναζήτηση λέξης σε ηλεκτρονικό λεξικό εκμάθησης [learner's] 

Eπισκεφθήκαμε στο διαδίκτυο διάφορα μονόγλωσσα και δίγλωσσα λέξικά
γενικής χρήσης, εικονόγραπτα, ετυμολογικά,
προφοράς & συμφράσεων [collocation].

Κατάλογος των διαδικτυακών λεξιικών, εδώ.
Η παρουσίαση σε μορφή Google Document
[περιέχει τη σχετική βιβλιογραφία & υπερδεσμούς]
εδώ.

H παρουσίαση έγινε με λειτουργικό
 GNU/Linux Ubuntu
και φυλλομετρητές Mozilla Firefox &  Google Chromium.
Χρησιμοποιήθηκε ως "πίνακας"
η εφαρμογή "A Web Whiteboard" στον Google Chromium.
Επίσης έγινε επίδειξη ψηφιοποιημένης άσκησης
αποθηκευμένης στην

Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

Παράσταση διαμαρτυρίας γονέων στο υπουργείο Παιδείας την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
15ου Γυμνασίου Περιστερίου
Περιστέρι 7-2-2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ
Μετά από σχετική απόφαση της έκτακτης γενικής συνέλευσης που διενεργήθηκε στο σχολείο μας, την 7 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 19.00, σας καλούμε σε παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι (στάση Νερατζιώτισσα) την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 12.00 για να διεκδικήσουμε και να απαιτήσουμε, μεταξύ άλλων, και την άμεση και οριστική κάλυψη του οργανικού κενού του μαθήματος μαθηματικών που δημιουργήθηκε στο σχολείο μας. Σας γνωστοποιούμε ότι στη παράσταση διαμαρτυρίας, με απόφαση της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Περιστερίου, συμμετέχουν όλα τα σχολεία του Περιστερίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και ο σύλλογος εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας «Έλλη Αλεξίου». Η παρουσία όλων μας είναι απαραίτητη προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους μας.
Για διευκόλυνση, έχει προγραμματιστεί να συγκεντρωθούμε όλοι πρώτα στο σταθμό του Μετρό Αγίου Αντωνίου στις 11.30 προκειμένου να μεταβούμε όλοι μαζί στο Υπουργείο.
Παρακαλούμε για την ενεργή συμμετοχή σας. Είναι υποχρέωσή μας απέναντι στα παιδιά μας να παλεύουμε για ένα ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Ευχαριστούμε
Το ΔΣ του συλλόγου.