Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Την Τετάρτη 16/10/2013 οι ΕΛΜΕ Α’Αθήνας, Β΄Αθήνας, Γ΄Αθήνας, Ε΄Αθήνας, Ζ΄ Αθήνας, Ε΄Αν. Αττικής, Δ΄ Αν. Αττικής, Ν. Αθήνας, Καλλιθέας-Ν. Σμύρνης-Μοσχάτου, Α’ Δυτ. Αθήνας Β΄Δυτ. Αθήνας, Γ ΄Δυτ. Αθήνας, Άνω Λιοσίων- Ζεφυρίου-Φυλής, Α΄ Δυτ. Αττικής (Ελευσίνας), Πειραιά, μετά από κοινή τους απόφαση, που ήταν αποτέλεσμα της κοινής τους σύσκεψης συντονισμού στις 8/10/2013, πραγματοποίησαν συγκέντρωση-παράσταση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/μιας και Β/μιας Εκπαίδευσης Αττικής. Στη συνάντηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης εκτός απ’ τους εκπροσώπους των ΕΛΜΕ, συμμετείχε και αντιπροσωπία του ΔΣ της ΟΛΜΕ. Στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης θέσαμε ότι το Υπ. Παιδείας με την πολιτική του «κατασκευάζει» τεχνητά πλεονάσματα, τα οποία προκύπτουν από την αύξηση του ωραρίου, την αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα και τις κατευθύνσεις, τη διάλυση των υποστηρικτικών δομών, την υποχρέωση των αδυνατούντων συναδέλφων να μπουν στη τάξη με πλήρες ωράριο και τις αυξομειώσεις των ωρών κάθε ειδικότητας στο αναλυτικό πρόγραμμα. Όλα τα παραπάνω δυσκολεύουν πολύ την εκπαιδευτική διαδικασία με άμεσα θύματα τους μαθητές  και τις οικογένειές τους, ποιο πολύ των οικονομικά αδύνατων κοινωνικών στρωμάτων, που οδηγούν στην αλματώδη αύξηση της εγκατάλειψης του σχολείου από τους μαθητές. Επίσης δημιουργούν ένα  απίστευτο κλίμα εργασιακής ανασφάλειας στους εκπαιδευτικούς μιας και πολλοί θα κληθούν να  μετακινηθούν αναγκαστικά σε άγνωστους προορισμούς προκειμένου να καλύψουν ωράριο, με ότι αυτό σημαίνει για τον οικογενειακό και οικονομικό τους προγραμματισμό στις σημερινές συνθήκες διάλυσης των εισοδημάτων τους. Η κατάσταση αυτή οδηγεί σε συνθήκες διάλυσης του Δημόσιου σχολείου. Ποιο ειδικά του Θέσαμε:
Α) Για τα τμήματα των μαθητών και τη λειτουργία των σχολείων
1)                Την μείωση του ανώτερου ορίου μαθητών στα τμήματα με όριο τους 20 μαθητές που είναι η πρόταση του κλάδου. Ποιο ειδικά αυτή η μείωση να ξεκινήσει απ’ τις κατευθύνσεις γιατί είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί ουσιαστική διδασκαλία με 27 και 30 μαθητές.
2)                Την έγκριση των ολιγομελών τμημάτων στις ειδικότητες των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ
3)                Την λειτουργία της Β’ τάξης του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας στα ΕΠΑΛ και την  παράταση της προθεσμίας εγγραφής των μαθητών που επιθυμούν α εγγραφούν στη Β’ τάξη του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών για να προλάβουν να ενημερωθούν οι μαθητές.
Η απάντηση του Περιφερειακού Διευθυντή ήταν ότι δεν είναι δυνατόν να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη, όχι μόνο γιατί υπάρχει συγκεκριμένη απόφαση για τα όρια αυτά , αλλά και γιατί υπάρχουν ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού στον κλάδο ΠΕ04 (Φυσικών Επιστημών), αλλά και οριακή κατάσταση στον κλάδο ΠΕ03 (Μαθηματικών). Δήλωσε ότι μια μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη θα προκαλούσε αύξηση των κενών σ’ αυτούς τους κλάδους. Παράλληλα υποσχέθηκε ότι θα δει ευμενώς μια μείωση του αριθμού μαθητών σε τμήματα κατευθύνσεων που δεν δημιουργούν κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
Για τα τμήματα ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ υποσχέθηκε να εγκρίνει τα ολιγομελή τμήματα κατά περίπτωση αν αυτά δεν δημιουργούν κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Για την λειτουργία του τομέα Υγείας Πρόνοιας και Εφαρμοσμένων Τεχνών των ΕΠΑΛ δήλωσε ότι δεν έχει καμιά αρμοδιότητα στα θέματα αυτά.
Β) Για τις μετακινήσεις εκπαιδευτικών που πλεονάζουν
1)                Διαφωνούμε απόλυτα με τις αναγκαστικές αποσπάσεις-μετακινήσεις εκπαιδευτικών.
2)                Οι μετακινήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι τώρα, ακόμη και μετά από «αιτήσεις» (αναγκαστικές ή όχι) των ίδιων των εκπαιδευτικών έχουν γίνει με αδιαφανή τρόπο.
3)                Απαιτήσαμε να ανακοινωθούν αναλυτικά τα κενά ανά Διεύθυνση, Σχολείο και κλάδο και οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να καλύψουν αυτά τα κενά από άλλες Διευθύνσεις να επιλεγούν απ’ το Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Περιφερειακής Διεύθυνσης (ΑΠΥΣΔΕ), με διαφανείς διαδικασίες και με βάση τα μόριά τους. Κανένας άλλος εκπαιδευτικός να μη μετακινηθεί.
Ο Περιφερειακός διευθυντής έκανε μια ενημέρωση για τα πλεονάσματα εκπαιδευτικών ανά διεύθυνση και κλάδο και τον σχεδιασμό της Περιφερειακής Διεύθυνσης για την κάλυψη αντίστοιχων κενών άλλων διευθύνσεων. Μάλιστα είχε ήδη σταλεί άτυπο έγγραφο από συνεργάτη του Περιφερειακού διευθυντή, χωρίς την υπογραφή του, με email για την υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού, που καλούσε τους Διευθυντές εκπαίδευσης να στείλουν ονόματα εκπαιδευτικών σε συγκεκριμένες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, (Η ενέργεια αυτή  από μόνη της είναι παράνομη). Τελικά υποσχέθηκε να ανακοινωθούν κενά για όλη την Περιφερειακή Διεύθυνση και να γίνει η διαδικασία κάλυψής τους όπως απαιτήσαμε. Δήλωσε όμως ότι αν δεν καλυφθούν μ’ αυτό τον τρόπο τα κενά θα μετακινηθούν υποχρεωτικά εκπαιδευτικοί για τον σκοπό αυτό. Επίσης δήλωσε ότι θα αξιοποιήσει την τροπολογία που έχει κατατεθεί στη Βουλή απ’ το Υπουργείο Παιδείας και προβλέπει την αξιοποίηση των εκπαιδευτικών που πλεονάζουν σε θεσμούς ενισχυτικής διδασκαλίας και διοικητικές θέσεις, για την κάλυψη εκπαιδευτικών που  δεν θα μπορέσουν να καλύψουν εκπαιδευτικό ωράριο και μ’ αυτό τον τρόπο δεν θα χρειαστεί να μετακινηθούν εκτός Περιφέρειας Αττικής.  Μας ενημέρωσε επίσης ότι η τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας για τις οργανικές θέσεις (όλοι οι εκπαιδευτικοί να αποκτήσουν οργανικές θέσεις σε σχολική μονάδα) μάλλον δεν θα κατατεθεί στη Βουλή γιατί υπάρχουν αντιδράσεις.
Γ) Για τους εκπαιδευτικούς που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας.
1)                Είναι απαράδεκτο να επιβάλλουμε εκπαιδευτικούς που αντιμετωπίζουν σοβαρότατα προβλήματα υγείας να διδάσκουν με πλήρες ωράριο στο όνομα ότι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο που να ρυθμίζει αυτό το ζήτημα. Αυτό δεν βοηθάει ούτε τους ίδιους στην αντιμετώπιση του προβλήματος που αντιμετωπίζουν, απεναντίας επιδεινώνεται η κατάστασή τους, αλλά επιδεινώνει την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία, με αποτέλεσμα να θίγονται και οι μαθητές.
2)                Ζητήσαμε να αποδεχθεί την μείωση ωραρίου εκπαιδευτικών με προβλήματα υγείας, που πιστοποιούνται με επίσημα έγγραφα και μετά από πρόταση των υπηρεσιακών συμβουλίων (ΠΥΣΔΕ) των Διευθύνσεων που υπηρετούν.
Ο Περιφερειακός διευθυντής υποσχέθηκε να δει αυτό το μεγάλο πρόβλημα με ιδιαίτερη ευαισθησία.
Δ) Για το Παρουσιολόγιο
Του θέσαμε:
1)      Είναι απαράδεκτη η εφαρμογή του παρουσιολογίου αφού οι εκπαιδευτικοί πιστοποιούν την παρουσία τους τόσο στο σχολείο όσο και στην τάξη με την υπογραφή τους στα βιβλία απουσιών και στα βιβλία ύλης.
2)      Η εφαρμογή παρουσιολογίου έχει στόχο την τρομοκράτηση των συναδέλφων και την υλοποίηση της υποχρεωτικής παρουσίας των εκπαιδευτικών στο σχολείο 8πμ έως τις 2μμ, την στιγμή που ο νόμος 1566/1985 είναι σαφής και σύμφωνα με το άρθρο 14 του παρ. 20 του ίδιου νόμου, «κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, όχι πάνω από έξι ώρες την ημέρα και μέχρι 30 ώρες την εβδομάδα».
Ο Περιφερειακός διευθυντής απάντησε ότι το παρουσιολόγιο έρχεται να απαντήσει στις περιπτώσεις εκείνες που εκπαιδευτικοί απουσιάζουν μήνες από το σχολείο τους ενώ συνεχίζουν να πληρώνονται. Του απαντήσαμε ότι το θέμα αυτό δεν αφορά τους εκπαιδευτικούς και την εργασία τους αλλά τη λειτουργία της Διοίκησης και δεν μπορεί πιθανά τέτοια μεμονωμένα περιστατικά, που προφανώς είναι καταδικαστέα, να καθορίζουν όλους τους εκπαιδευτικούς. Η απάντηση στις παρατηρήσεις μας ήταν ότι σε καμιά περίπτωση το παρουσιολόγιο των εκπαιδευτικών δεν θα καθορίσει την υποχρεωτική παρουσία των εκπαιδευτικών στο σχολείο 8πμ έως τις 2μμ.  Να σημειώσουμε ότι στην αρχή της συνάντησης διαμαρτυρηθήκαμε έντονα για την ισχυρή παρουσία της αστυνομίας κάθε φορά που οι εκπαιδευτικοί κινητοποιούνται στην Περιφερειακή διεύθυνση Αττικής.
 Είναι προφανές ότι ο Περιφερειακός Διευθυντής δεν απάντησε στην ουσία των προβλημάτων που του θέσαμε, παρ’ όλη την προσπάθεια να διαχειριστεί την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί με πνεύμα συνεργασίας. Δεν θα μπορούσε άλλωστε να απαντήσει επί της ουσίας στα προβλήματα αυτά, αφού προκαλούνται απ’ την πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση σε συνεργασία με την τρόικα (ΕΕ-ΔΝΤ). Μόνο ο  δρόμος του συλλογικού αποφασιστικού αγώνα για την ανατροπή αυτής της βάρβαρης  πολιτικής  κυβέρνησης –Ε.Ε - ΔΝΤ, αποτελεί απάντηση. Η ατομική και συντεχνιακή  λύση δεν αποτελεί σωτηρία για κανέναν.
                                                                                                        Αθήνα 20/10/2013

Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013

Μαραθώνιος "Πρωτογενούς Πλεονάσματος" Ανεργίας/Ανέχειας/Εξαθλίωσης


ΚΑΛΕΣΜΑ-ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ

Την Τρίτη 22 Οκτωβρίου στις 10 το πρώι από την ΕΡΤ στην Αγία Παρασκεύη ξεκινά η τελευταία μέρα της πορείας αυτού του Μαραθώνιου των 560 χλμ. Θεσσαλονίκης-Αθήνας.
Σας καλούμε ΟΛΟΥΣ να πορευτούμε μαζί τα τελευταία αυτά 10 χλμ. για την τελική αναμέτρηση.
Αναμέτρηση με έναν αντίπαλο που έχει όπλα μαζικής καταστροφής.Μας πήραν την δουλειά,τον δάσκαλο και τον φύλακα από τα σχολειά.Τον γιατρό από το νοσοκομείο,και το σπίτι μας παραδομένο στις τράπεζες.
Τέλος έφεραν και το μαύρο στην δημόσια ενημέρωση.
Δεν μπορούν όμως να πάρουν με τίποτα την περηφάνεια μας,το πάθος μας για αντίσταση,το πάθος για ανυπακοή στα βάρβαρα κι αντιλαικά μέτρα των αυτόκλητων σωτήρων,που αφού υφάρπαξαν με ψέματα την ψήφο του Ελληνικού λαού,υποθηκεύουν τώρα τις ζωές των παιδιών και των εγγονών μας.
Αυτή η έσχατη κινητοποίηση που ξεκίνησε στις 28/9 δεν θα έχει καμία αξία αν δεν ολοκληρώθει με την σύσσωμη και δυναμική παρουσία ΟΛΩΝ (και όταν λέμε ΟΛΩΝ ενοούμε ΟΛΩΝ) στην τελευταία πορεία.
Όπλα μας το σώμα μας,η φωνή μας και προπαντός το δίκιο του αγώνα.
ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ-ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ.
ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ.
ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ.
ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ "ΓΑΛΕΡΑΣ".
ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΠΕΙΝΑΣ.
Σας περιμένουμε ΟΛΟΥΣ. ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ!

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2013

ΚΡΗΤΗ Ξεσηκωμός για τα κενά στα σχολεία

Παράσταση διαμαρτυρίας από την 'Ενωση Γονέων στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Κρήτης.

Με νέα διαμαρτυρία στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Κρήτης απαντούν οι γονείς στα κενά που εντοπίζονται στα σχολεία, έναν μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, αλλά και τα πολλά προβλήματα που ταλανίζουν την εκπαίδευση.
Η διαμαρτυρία θα πραγματοποιηθεί αύριο Δευτέρα 14 Οκτωβρίου στις 12:00.

Η ανακοίνωση της Ενωσης Γονέων Ηρακλείου:

Η απόφαση των γονέων είναι μία :
Οργάνωση του γονεϊκού κινήματος – Αγώνες για την άμεση επίλυση των οξυμένων προβλημάτων.

Για ένα σχολείο που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει!

Γονείς και δάσκαλοι
Όλοι στην διαμαρτυρία μπροστά στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δευτέρα 14/10 ώρα 12 το μεσημέρι    

Απαιτούμε εδώ και τώρα :
Άμεση κάλυψη όλων των κενών με δασκάλους και ειδικότητες σε όλα τα νηπιαγωγεία και δημοτικά.
Άμεση επαναλειτουργία των ολοήμερων τμημάτων.
Να εξασφαλιστούν:
1) Πλήρης σίτιση όλων των μαθητών στο σχολείο, με μαγειρεία και τραπεζαρία,
2) Χώροι κατάλληλοι για την ξεκούραση και το παιχνίδι των μαθητών,
3) 15 μαθητές/τμήμα κι ένας δάσκαλος να τα βοηθά στην προετοιμασία της μελέτης για την επόμενη μέρα.

Επίσης,

Να μην κλείσει κανένα σχολείο! Καμιά απόλυση! Καμιά συζήτηση για χάσιμο οργανικών θέσεων.
Καμία τάξη με πάνω από 20 μαθητές. Καμία κατάργηση, σύμπτυξη-συγχώνευση σχολείων και τμημάτων.
Ούτε ένα ευρώ από τις τσέπες των γονιών για τη λειτουργία των σχολείων.

Καμία απόλυση - καμία διαθεσιμότητα. Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους. Όλοι οι εκπαιδευτικοί με οργανική θέση. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί τώρα για την κάλυψη όλων των κενών».
Απομάκρυνση των κεραιών κινητής τηλεφωνίας γύρω από σχολεία, δημόσιους κοινωφελείς – κοινόχρηστους χώρους.

Οι σύλλογοι γονέων δεν θα επιτρέψουν να μεταλλαχθούν σε φορείς υλοποίησης των κυβερνητικών σχεδίων, δεν βάζουν ούτε ένα ευρώ από την τσέπη τους για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολείων, δεν μετατρέπονται σε μαγαζιά με ΑΦΜ. Η δημόσια και δωρεάν παιδεία είναι υποχρέωση και μάλιστα αποκλειστικής ευθύνης του κράτους. Η μόρφωση των παιδιών μας είναι κοινωνικό αγαθό.

Δεν θα επιτρέψουν καμία εταιρία, χορηγό ή σπόνσορα να μπει στο σχολείο καθορίζοντας στην πορεία τη χρηματοδότηση, το πρόγραμμα και το περιεχόμενο της παρεχόμενης εκπαίδευσης
Έχουμε τη δύναμη στα χέρια μας !
 cretalive

Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013

Βιβλίο παρουσίας εκπ/κων & συμπλήρωση ωραρίου έως σε πέντε σχολεία!!

Iδού η τροπολογία.
Εκτός από το απουσιολόγιο των εκπ/κων που τηρεί ο δ/της της σχολικής μονάδας,
υπάρχει και πρόβλεψη για συμπλήρωση ωραρίου
έως σε πέντε σχολεία!!!



Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2013

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 
Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού) διοργανώνει 
το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 
από τις 12 το μεσημέρι ως αργά το βράδυ, μεγάλη, ανοιχτή εκδήλωση για την Ειδική Αγωγή, 
στα Προπύλαια 
(στον πεζόδρομο Πατριάρχου Γρηγορίου Ε’).

Η Δ.Ο.Ε. συμμετέχει ενεργά, στηρίζει την εκδήλωση και καλεί τους εκπαιδευτικούς να την ενισχύσουν με την παρουσία τους.

Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

ΟΛΜΕ Παρασκευή 4-ΟΚΤ-2013 πικετοφορία στο Σύνταγμα


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ 2ο ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΚΟΡΔΗ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ


ΘΕΜΑ: ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ «ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΕΣ»!


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι


Βρισκόμαστε στις αρχές Οκτώβρη και με βάση τους αυθαίρετους υπολογισμούς του Υπουργείου στην Αττική εμφανίζονται 600 ολικά πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί με 0 ώρες! Είναι προφανές ότι προετοιμάζεται και στην Αττική το έδαφος για υποχρεωτικές μετακινήσεις εντός ή και εκτός Περιφέρειας! Την ίδια στιγμή 69 συνάδελφοι/ισσες στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕ01,02,03,04,13) οδηγούνται σε υποχρεωτική μετακίνηση. Παράλληλα προωθείται σε διάφορες περιοχές η «υποχρεωτική» διάθεση των εκπαιδευτικών ΠΕ05,06,07,11,19 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τη στελέχωση των ολοήμερων σχολείων με εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων. Όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που δεν έχουν ολοκληρωθεί οι τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά! Με τα δεδομένα αυτά οφείλουμε να υπερασπιστούμε το συλλογικό δικαίωμα να παραμείνουν όλοι στο ΠΥΣΔΕ που έχουν οργανική ή είναι τοποθετημένοι. Η περίφημη «κινητικότητα» ανατρέπει κάθε σταθερό κοινωνικό και εργασιακό δικαίωμα και μετατρέπεται σε εργασιακό εφιάλτη για όλους τους εκπαιδευτικούς. Ουδείς εκπαιδευτικός μπορεί να είναι σίγουρος για το αν θα έχει τάξη για να δουλέψει. Προφανής στόχος του Υπουργείου να μας οδηγήσει σε «πόλεμο» ειδικοτήτων προσπαθώντας να μας διασπάσει. Θα πρέπει ωστόσο να γίνει κατανοητό ότι δεν υπάρχει καμιά «ατομική» ή συντεχνιακή σωτηρία, ο μόνος δρόμος σωτηρίας είναι ο συλλογικός αγώνας για την ανατροπή αυτής της πολιτικής που διαλύει τη Δημόσια Εκπαίδευση.
Με βάση τις θέσεις του κλάδου υπάρχουν συγκεκριμένες λύσεις για την κάλυψη των πλασματικά πλεοναζόντων:
  • 20 μαθητές κατά ανώτατο όριο στην τάξη, 15 μαθητές ανά κατεύθυνση, 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια, διατήρηση των ολιγομελών τμημάτων στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ.
  • Να μη γίνονται συμπτύξεις και συνδιδασκαλίες τμημάτων ( με την 129818/Γ2 Κ.Υ.Α. « οι μαθητές σε κάθε τάξη Γυμνασίου-Λυκείου δεν μπορεί να υπερβαίνουν τους 27! Ωστόσο σε εξαιρετικές περιπτώσεις με απόφαση του Δ/ντη Β/θμιας Εκπ/σης μπορεί να γίνει προσαύξηση κατά 10%». Καταλαβαίνουν όλοι ότι οι εξαιρετικές περιπτώσεις θα είναι πολύ συχνές πλέον…
  • Στο σημείο αυτό να τονιστεί ότι: Κατά τη διαδικασία δημιουργίας τμημάτων (γενικής παιδείας, κατευθύνσεων, επιλογών κτλ), οι σύλλογοι διδασκόντων πρέπει να λάβουν υπ’ όψιν τους την ακόλουθη διάταξη του πρόσφατα ψηφισμένου νόμου 4186/2013 (ΦΕΚ 193/ 17-9-2013) με τίτλο «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις» και συγκεκριμένα την Παράγραφο 15 του Άρθρου 28 που αναφέρει τα ακόλουθα : Στην υποπερίπτωση ββ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται το εδάφιο 4 ως εξής: «Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρείς μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου.»
  • Να επαναλειτουργήσουν οι υποστηρικτικές δομές του δημόσιου σχολείου (Ενισχυτική διδασκαλία, ΠΔΣ, Βιβλιοθήκες, Τμήματα Ένταξης, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας). Στο σημείο αυτό τονίζουμε ότι με βάση την 126875/Γ7/ 11-9-13 υπουργική απόφαση στις 757 Σχολικές Βιβλιοθήκες (ΕΠΕΑΕΚ) μπορούν να τοποθετηθούν εκπ/κοι στη Διάθεση του ΠΥΣΔΕ ή για συμπλήρωση ωραρίου. Οι δομές αυτές είναι απαραίτητες σήμερα όταν η λαϊκή οικογένεια προσβλέπει στο δημόσιο σχολείο.
  • Να υπάρξει μέριμνα για συμπλήρωση ωραρίου σε γραμματειακή υποστήριξη που είναι απαραίτητη λόγω του τεράστιου φόρτου εργασίας που δημιουργεί η μηχανοργάνωση των σχολείων.
  • Να δοθεί μειωμένο ωράριο σε συναδέλφους με σοβαρά προβλήματα υγείας.
  • Για την κάλυψη των λειτουργικών κενών να δοθούν από 8-10 ώρες σε όλους για να μην εμφανίζονται εκπαιδευτικοί με 0 ώρες. Είναι προφανές ότι με τον τρόπο αυτό θα διασφαλίσουμε, σε κάποιο βαθμό, τους εκπαιδευτικούς και σταδιακά θα συμπληρωθούν και οι υπόλοιπες ώρες.
  • Να γίνουν σεβαστές οι αναθέσεις μαθημάτων σε κάθε περίπτωση.
  • Να επανέλθουν οι τομείς και ειδικότητες ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ που καταργήθηκαν.
  • Στις ξένες Γλώσσες να εφαρμοστεί η παράλληλη διδασκαλία ανά τμήμα και τα τμήματα με τα επίπεδα.
  • Να υπολογιστεί κανονικά ο δεύτερος καθηγητής Πληροφορικής για πάνω από 21 μαθητές (με την 139608/Γ2/1-10-13 απόφαση ορίζεται: Για τη διδασκαλία του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και των μαθημάτων επιλογής Εφαρμογές Πληροφορικής, Εφαρμογές Υπολογιστών, Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων και Λειτουργικά Συστήματα, Πολυμέσα - Δίκτυα και Εφαρμογές Λογισμικού ισχύει η με αρ. πρωτ. 100835/Γ2/04-09-2012 Υ.Α. (Β΄ 2507) που ορίζει τη λειτουργία των κατευθύνσεων και μαθημάτων επιλογής, όπως αυτή τροποποιήθηκε με την με αρ. πρωτ. 82065/Γ2/17-06-2013 Υ.Α. (Β΄ 1544). Τα ανωτέρω μαθήματα διδάσκονται από έναν εκπαιδευτικό ).
  • Όλες οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών να γίνονται από τα ΠΥΣΔΕ με διαφανή τρόπο. Οι «προφορικές» ή και «τηλεφωνικές» εντολές δεν είναι αποδεκτές!
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι


Γίνεται κατανοητό και στους πλέον δύσπιστους ότι οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζονται ως αριθμοί στην επίτευξη των «μνημονιακών δεσμεύσεων». Ο εκπαιδευτικός κόσμος επιβάλλεται να βρίσκεται σε επαγρύπνηση και διαρκή ανυποχώρητο αγώνα, ώστε οι υποχρεωτικές μετακινήσεις να μην περάσουν, οι διαθεσιμότητες-απολύσεις να ακυρωθούν και τα σχέδια αποδόμησης της δημόσιας δωρεάν παιδείας να μείνουν στα χαρτιά.


ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ!


ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΡΔΗΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΣΤΟ ΑΠΥΣΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
Κιν. 6977513534 – nekordis@yahoo.gr