Δευτέρα, 30 Μαΐου 2016

Μερικά… στατιστικά του κειμένου του πρώτου μέρους του διαγωνίσματος ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ [ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ]

Μερικά… στατιστικά του κειμένου  του πρώτου μέρους του διαγωνίσματος
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ [ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ]


ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ


ΕΤΟΣ
ΜΕΣΟΝ
ΤΙΤΛΟΣ
ΘΕΜΑ
2015
-
Computers, artificial intelligence
2014
BBC FOCUS MAGAZINE
THE FUNNY BUSINESS OF LAUGHTER
Psychology, neuroscience
2013
CRITICAL THINKING IS A TEACHABLE THING
Cognition, teaching, informal education
2012
COMPUTERS FOR A SUSTAINABLE SOCIETY
Computers, ICT, recycling, environment
2011
The Times
CLUBBERS RISK LOSING THE SOUND OF SILENCE
Young people, clubbing, health hazards
2010
TV MAY HAMPER BABY TALK
Television, parenting


Όπως βλέπετε, από το 2010 που άλλαξε εντελώς η μορφή του διαγωνίσματος των αγγλικών των πανελλαδικών, τα θέματα είναι “της επικαιρότητας”, από διάφορα διάσημα αγγλόφωνα έντυπα, οπότε η καλύτερη εξάσκηση είναι η ανάγνωση όσο το δυνατόν περισσότερων παρόμοιων σύντομων άρθρων, απο διάφορες πηγές.
Προφανεις οι λόγοι: βελτιώνουμε την αναγνωστική μας ικανότητα και αυξάνουμε το λεξιλόγιό μας στην ξένη γλώσσα.
Δυστυχώς, μερικοί από τους παραπάνω ιστότοπους, είναι…  τσιγκούνηδες και προσφέρουν το πλήρες περιεχόμενο τους μόνο σε συνδρομητές, οπότε ας προσθέσω μερικούς ακόμη, εξαιρετικής ποιότητας,  που το διαθέτουν [ακόμη;] εντελώς δωρεάν!


Εμμανουήλ Νίνος [ΠΕ06]
4ο ΓΕ.Λ Ιλίου
BA English & Greek, Dip RSA TEFL, MA Ed.

επικαιροποιημένο διαμοιρασμένο κείμενο Google Doc
https://drive.google.com/open?id=1GForcXw_jHDE0IFGQocntDB5yDrbnVJZBLvlXtFapks

Κυριακή, 29 Μαΐου 2016

ADVANCED VOCABULARY QUIZZES


Συλλογή λεξιλογικών  ασκήσεων και κουίζ
στην ηλεκτρονική τάξη του 4ου ΓΕ.Λ Ιλίου
στο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ.

[Στο μενού αριστερά, πατάμε "Ασκήσεις".]

Εμμανουήλ Νίνος

ΠΕΚΑΔΕ Επιστολή διαμαρτυρίας για τη μείωση των ωρών διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στο δημοτικό (ΕΑΕΠ)

Α.Π.: 04

Αθήνα, 4 Μαΐου 2016


Προς:
Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Νικόλαο Φίλη


Κοιν.:
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Πρόεδρο κ. Γεράσιμο Κουζέλη




ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ



Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε.) εκφράζει την ανησυχία και τον έντονο προβληματισμό όλων των εκπαιδευτικών Αγγλικής αναφορικά με την απροσδόκητη μείωση των ωρών διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας σε όλες τις τάξεις των σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), τα οποία ουσιαστικά καταργούνται με τη με αρ. πρωτ. Φ.12/657/70691/Δ1/26-4-2016 Υ.Α. που αφορά στον καθορισμό ενός Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου από το επόμενο σχολικό έτος.

Ειδικότερα, με βάση τις επιστημονικές θεωρίες τις οποίες αποδέχεται στην πλειοψηφία της η ακαδημαϊκή κοινότητα, κρίνουμε ότι η απόφαση εισαγωγής της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας σε όλα τα δημοτικά σχολεία από την Α΄ τάξη βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση. Συγκεκριμένα, αναγνωρίζουμε τα παιδαγωγικά οφέλη της βιωματικής μάθησης και της ανάπτυξης κοινωνικού γραμματισμού κατά την πρώιμη παιδική ηλικία που αφενός επιτρέπουν την εξοικείωση των μικρών μαθητών/-τριών με την ξένη γλώσσα μέσω του προφορικού λόγου και αφετέρου τους/τις προετοιμάζουν για την πιο ομαλή εισαγωγή ανάγνωσης και γραφής στη Γ΄ τάξη.

Αντιθέτως, κρίνουμε αδιανόητη και αναποτελεσματική την απόφαση μείωσης των ωρών διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στο ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των τάξεων των δημοτικών σχολείων με ΕΑΕΠ. Η ως άνω απόφαση προκαλεί άμεση υποβάθμιση του μαθήματος της Αγγλικής σε συνέχεια της ήδη θεσμοθετημένης μείωσης ωρών διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Συνολικά, η αποδυνάμωση αυτή αντίκειται τόσο στις προσδοκίες των εκπαιδευτικών Αγγλικής όσο και στις εκπεφρασμένες προθέσεις του ΥΠΠΕΘ για αναβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας ξενόγλωσσης εκπαίδευσης και εν τέλει καθιστά αδύνατη την επαρκή προετοιμασία των μαθητών/-τριών με στόχο την πιστοποίηση στο πλαίσιο της δημόσιας εκπαίδευσης και της δωρεάν παιδείας.

Δεδομένου ότι απαιτούνται πολύ περισσότερες ώρες εβδομαδιαίως από όσες ουσιαστικά παρέχονται για την απόκτηση γνώσης της αγγλικής γλώσσας στα επιθυμητά επίπεδα, κρίνουμε απαραίτητη την αύξηση των ωρών διδασκαλίας σε όλες τις τάξεις τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου οι μαθητές να προλαβαίνουν να καλύπτουν ένα πρόγραμμα σπουδών, το οποίο θα οδηγεί σε πιστοποίηση επιπέδου Β1 στο δημοτικό, Β2 στο γυμνάσιο και Γ1/Γ2 στο λύκειο. Προφανώς, ο συγκεκριμένος αυτός στόχος αποτελεί επιτακτική ανάγκη της κοινωνίας στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, καθώς οι γονείς αδυνατούν πλέον να σηκώσουν το οικονομικό βάρος των συμπληρωματικών φροντιστηριακών μαθημάτων, το οποίο είχαν επωμιστεί. Είναι λοιπόν καιρός να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες στο δημόσιο σχολείο, ούτως ώστε να ανταποκρίνεται στην απαίτηση των γονέων να αποκτούν τα παιδιά τους μέσα σε αυτό τα απαραίτητα εφόδια στην αγγλική γλώσσα.

Επιπλέον, η δραστική αυτή μείωση ωρών δημιουργεί προβλήματα συμπλήρωσης ωραρίου κυρίως στους μεταταγμένους εκπαιδευτικούς Αγγλικής από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, καθώς συνεπάγεται την υποχρέωση των εκπαιδευτικών σε συνεχείς μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο και καθιστά τη δυνατότητα κατοχύρωσης οργανικής θέσης ουσιαστικά ανέφικτη. Ως εκ τούτου, κρίνουμε ότι θα πρέπει άμεσα να καθορισθούν νέες οργανικές θέσεις στα δημοτικά, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους συναδέλφους οι οποίοι περιμένουν επί σειρά ετών να μετατεθούν, αλλά και στους μεταταγμένους συναδέλφους να τις διεκδικήσουν αντιστοίχως.

Σε συνέχεια των ως άνω και εκτιμώντας ότι αναγνωρίζετε τη χρησιμότητα της διδασκαλίας και εκμάθησης της Αγγλικής που, ως παγκόσμια γλώσσα, στηρίζει όλους τους ανθρωπιστικούς, επιστημονικούς, τεχνολογικούς και οικονομικούς τομείς, στους οποίους εντάσσονται ως ενεργοί πολίτες οι μαθητές/-τριες, παρακαλούμε θερμά όπως επανεξετάσετε την απόφασή σας και περαιτέρω στηρίξετε την αύξηση ωρών διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στο ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των τάξεων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου. Ενόψει δε των επικείμενων αλλαγών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σας παρακαλούμε, επίσης, να εξετάσετε ανάλογη αύξηση τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο λύκειο, ούτως ώστε να καταστεί δυνατή η ικανοποιητική εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας στο ανώτερο δυνατό επίπεδο, στο πλαίσιο ενός ενιαίου, συνεχούς και συνεκτικού προγράμματος σπουδών.



Με Εκτίμηση



Για το Δ.Σ. της Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε.



Ο Πρόεδρος                   Η Γεν. Γραμματέας

Δημήτριος Παπαδάκης      Αγγελική Πολίτη


Παρασκευή, 27 Μαΐου 2016

Επιστολή 56 πανεπιστημιακών: Να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας των νέων ελληνικών και να καταργηθούν τα αρχαία από το πρωτότυπο

Από το 1992 και εξής, οπότε σταδιακά υπονομεύτηκε η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1976 που, βάσει επιστημονικών γλωσσολογικών και παιδαγωγικών κριτηρίων, θέσπιζε την κατάργηση της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών από το πρωτότυπο στο Γυμνάσιο, οι ώρες διδασκαλίας της αρχαίας ελληνικής από το πρωτότυπο συνεχώς αυξάνονται με παράλληλη μείωση των ωρών διδασκαλίας της νέας ελληνικής γλώσσας. Σήμερα η αρχαία ελληνική γλώσσα από το πρωτότυπο διδάσκεται 3 ώρες εβδομαδιαίως ανά τάξη και 2 ώρες τα αρχαία από μετάφραση, ενώ η νέα ελληνική γλώσσα (μαζί με την παραγωγή κειμένων) μόνο 2 ώρες!
Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής είναι αποθαρρυντικά για τη γλώσσα και την εκπαίδευση γενικότερα των παιδιών μας. Δεν καλλιεργείται επαρκώς η νέα ελληνική γλώσσα με το ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα, ενώ παράλληλα νοθεύεται το γλωσσικό αίσθημα των παιδιών που κάνουν διαρκώς αυθαίρετες αναγωγές και συγκρίσεις με την αρχαία και μάλιστα με την αττική γλώσσα, που είναι τόσο απομακρυσμένη από τη σύγχρονη γλώσσα. Αυτό πλήττει ακόμη περισσότερο τους πολλούς αλλόγλωσσους μαθητές που φοιτούν στο ελληνικό σχολείο και δεν έχουν γλωσσικό αίσθημα όσον αφορά τη νεοελληνική, αλλά και μαθητές που προέρχονται από μη προνομιούχα κοινωνικά στρώματα. Όπως είναι γνωστό, η γλώσσα μαθαίνεται με τη χρήση της και όχι με τη γνώση της ιστορίας της και της ετυμολογίας των λέξεων. Και η συστηματική χρήση και η μελέτη της νεοελληνικής περιορίστηκε δραματικά στο σημερινό σχολείο, όταν πλέον είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η καλή γνώση και χρήση της γλώσσας συμβάλλει στην καλλιέργεια όλων των γνωστικών αντικειμένων.
Είναι επίσης γνωστό ήδη από την εποχή του Saussure πως η γλώσσα μπορεί να μελετηθεί (και άρα να διδαχτεί) αποτελεσματικά στη συγχρονία της, και μάλιστα στη σύγχρονη μορφή της, πράγμα που συμβαίνει με όλες τις σύγχρονες γλώσσες σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα. Η γνώση της σύγχρονης μορφής της γλώσσας επιτρέπει στους ομιλητές τον επαρκή χειρισμό της. Τα αποτελέσματα του περιορισμού της διδασκαλίας της νεοελληνικής καταδεικνύονται στα αποθαρρυντικά αποτελέσματα των ελληνικών σχολείων στους διαγωνισμούς του προγράμματος PISA.
Οι διδάσκοντες (βλ. έρευνες Κελπανίδη, Τσάφου) και οι μαθητές (βλ. αναφορές Συμεωνίδη και Γκαρμπούνη) στη μεγάλη τους πλειονότητα δείχνουν απαρέσκεια για το μάθημα και δεν κατανοούν γιατί το διδάσκουν/διδάσκονται. Αυτό εξηγεί, ανάμεσα στα άλλα, και την αποτυχία των περισσότερων μαθητών στο συγκεκριμένο μάθημα. Οι μαθητές του Γυμνασίου μετά από τρία χρόνια διδασκαλίας δεν κατορθώνουν να μεταφράσουν ένα απλό αδίδακτο αρχαίο κείμενο, αλλά ούτε και εντρυφούν στο νόημα όσων πρωτότυπων κειμένων διδάσκονται. Αυτό πλήττει την ουσία του μαθήματος και τη σκοποθεσία του όπως ορίζονται από τα Αναλυτικά Προγράμματα.
Προκειμένου να αντιμετωπιστούν αυτά τα προβλήματα που πλήττουν την αποτελεσματικότητα της ελληνικής εκπαίδευσης στον σύγχρονο κόσμο προτείνουμε την κατάργηση της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών από το πρωτότυπο στο Γυμνάσιο και την αντικατάσταση των ωρών αυτών από διδασκαλία των νέων ελληνικών, καθώς και αρχαίων ελληνικών κειμένων από μετάφραση. Το μάθημα των αρχαίων ελληνικών από το πρωτότυπο θα μπορούσε να προσφέρεται ως μάθημα επιλογής στη Γ΄ Γυμνασίου, για όσα παιδιά ενδιαφέρονται πραγματικά να το παρακολουθήσουν.
Αγάθος Θανάσης, ΕΚΠΑ
Αγγελάκος Κων/νος, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Αθανασιάδης Χάρης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Αθήνη Αναστασία, Πανεπιστήμιο Πατρών
Ακριτόπουλος Αλέξανδρος, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Ανδρούσου Αλεξάνδρα, ΕΚΠΑ
Αραμπατζίδου Ελένη, ΑΠΘ
Αρχάκης Αργύρης, Πανεπιστήμιο Πατρών
Αυγητίδου Σοφία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Βαρελάς Λάμπρος, ΑΠΘ
Βούλγαρη Σοφία, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο
Βρυνιώτη Καλλιόπη, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Γούτσος Διονύσης, ΕΚΠΑ
Γρίβα Ελένη, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Δημητριάδου, Κατερίνα, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Θωίδης Γιάννης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Κακριδή Μαρία, ΕΚΠΑ
Καλογήρου Τζίνα, ΕΚΠΑ
Καμαρούδης Σταύρος, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Καμπάκη-Βουγιουκλή Πένη, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο
Καραφύλλης Αθανάσιος, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο
Κατσαρού Ελένη, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Κονδύλη Μαριάννα, Πανεπιστήμιο Πατρών
Κορτέση-Δαφέρμου Χαρίκλεια, ΕΚΠΑ
Κωστούλη Τριανταφυλλιά, ΑΠΘ
Κωτόπουλος Τριαντάφυλλος. Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Λιάμπας Αναστάσιος, ΑΠΘ
Μαλαφάντης Κων/νος, ΕΚΠΑ
Μανουηλίδου Χριστίνα, Πανεπιστήμιο Πατρών
Μαρκομιχελάκη Αναστασία, ΑΠΘ
Ματθαιουδάκη Μαρίνα, ΑΠΘ
Μαυροσκούφης Δημήτρης, ΑΠΘ
Μικέ Μαίρη, ΑΠΘ
Μπακογιάννης Μιχάλης, ΑΠΘ
Μπέτσας Γιάννης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Νάκας Θανάσης, ΕΚΠΑ
Ντίνας, Κώστας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Ξούριας Γιάννης, ΕΚΠΑ
Ξυδόπουλος Γιώργος, Πανεπιστήμιο Πατρών
Παλαιολόγου Νεκταρία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Παπαδοπούλου Βασιλική, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Παπαδοπούλου Μαρία, ΠΤΠΕ
Παπανδρέου Μαρία, ΑΠΘ
Ρούσσου Άννα, Πανεπιστήμιο Πατρών
Σακελλαρίου Αγγελική, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Σειραγάκης Μανώλης
Στάμου Αναστασία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Σταυροπούλου Ερασμία, ΕΚΠΑ
Σφυρόερα Μαρία, ΕΚΠΑ
Τικτοπούλου Κατερίνα, ΑΠΘ
Τσάφος Βασίλης, ΕΚΠΑ
Φτερνιάτη Άννα, Πανεπιστήμιο Πατρών
Φραγκουδάκη Άννα, ΕΚΠΑ
Χατζηδάκη Άσπα, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Χοντολίδου Ελένη, ΑΠΘ
Χρυσανθόπουλος Μιχάλης, ΑΠΘ

ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ 2016

ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ
27 Μαΐου 2016

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/PORISMATA_DIALOGOU_2016.pdf

Δευτέρα, 23 Μαΐου 2016

Σημειώσεις αγγλικού λεξιλογίου [Vocabulary notes]

Στην ηλεκτρονική τάξη του 4ου ΓΕ.Λ Ιλίου στο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ,
έχω ανεβάσει σύντομες σημειώσεις [συνήθως μονοσέλιδες]
για διάφορα λεξιλογικά θέματα της αγγλικής.

Εμμανουήλ Νίνος [ΠΕ06]
Emmanuel Ninos
BA English & Greek, Dip RSA TEFLMA Ed.

Σημειώσεις Αγγλικής Γραμματικής [GRAMMAR COMPENDIUM]

Στην ηλεκτρονική τάξη του 4ου ΓΕ.Λ Ιλίου στο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ,

GRAMMAR COMPENDIUM

έχω ανεβάσει σύντομες σημειώσεις [συνήθως μονοσέλιδες]
για τα πιο σηματικά γραμματικά φαινόμενα της αγγλικής.

Σάββατο, 21 Μαΐου 2016

Όλα τα θέματα των πανελλαδικών από το 1992

Όλα τα θέματα των πανελλαδικών από το  1992
από το φροντιστήριο
Κελάφας.

Θέματα Ιστορίας Γενικής Παιδείας Ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2016

Παρασκευή 20-5-2016

τα θέματα
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/EXETASEIS-2016/them_ist_gen_c_hmer_ns_160520.pdf

λύσεις
από το φροντιστήριο ΜΕΘΟΔΙΚΟ
http://www.methodiko-frontistirio.gr/files/2016apantiseis/2016IstoriaGenikisApant.pdf

από την ΟΕΦΕ
http://www.protothema.gr/files/1/2016/05/20/istoria_answ.pdf


Συλλογή των παλιότερων θεμάτων
από το φροντιστήριο
ΣΤΟΧΟΣ

ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Θέματα
2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015
2016
Απαντήσεις
2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015
2016
Για τα θέματα της Ιστορίας Ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ομάδας Β) Νέου και Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.

www.dikaiologitika.gr
Για τα θέματα της Ιστορίας Ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ομάδας Β) Νέου και Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.

www.dikaiologitika.gr

Παρασκευή, 20 Μαΐου 2016

Pop quizzes online Α' Λυκείου

Παίξτε τα λεξιλογικά παιχνίδια διαδικτυακά
και δημοσιεύστε το σκορ σας
στο twitter  ή το facebook.

TAKE OFF B2 units 1-4 idioms

TAKE OFF B2 units 1-4 PEPOSITIONS



Εμμανουήλ Νίνος  [ΠΕ06]

Δευτέρα, 16 Μαΐου 2016

Νεοελληνική γλώσσα 16-5-2016

Σήμερα δόθηκαν οι εξετάσεις στην Νεοελληνική Γλώσσα
1. των ημερησίων και εσπερινών ΓΕΛ με το ΝΕΟ Σύστημα
2. ΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΓΕΛ ΚΑΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄ στα μαθήματα γενικής παιδείας και επιλογής) με το ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Για το θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας πατήστε εδώ.


Απαντήσεις του φροντιστηρίου
ΜΕΘΟΔΙΚΟ
http://www.methodiko-frontistirio.gr/files/2016apantiseis/2016NeoellinikiGlwssaApant.pdf 


ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
από τον ιστότοπο
www.dikaiologitika.gr

 Α1. Ο δοκιμιογράφος αναφέρεται στο περιεχόμενο, τα είδη και τη σημασία της φιλίας. Τη χαρακτηρίζει ως πολύτιμο αγαθό μέσω του οποίου ο άνθρωπος εκδηλώνει την αγάπη του προς το συνάνθρωπο. Ορίζει τη φιλία ως «εύνοια», καλή διάθεση, τρυφερότητα, συντροφικότητα και αμοιβαιότητα προς ένα έμψυχο ον. Τη διακρίνει σε χρησιμοθηρική, ηδονιστική και ουσιαστική. Οι δύο πρώτες είναι σχέσεις υστερόβουλες και ωφελιμιστικές. Το τρίτο είδος, η άρρηκτη φιλία, προσδιορίζει σχέσεις που διέπονται από αγάπη, εντιμότητα, ομοιότητα και ποιότητα. Αυτή η άρτια φιλία είναι δεσμός ανθρώπων που δεν αλλοτριώνεται ούτε φθείρεται αλλά μένει διαχρονικός. Καταλήγοντας, θεωρεί ότι ο φίλος είναι αυτός που βοηθεί τον άνθρωπο να υπερβεί τις δυσκολίες και τους κινδύνους της ζωής, είναι σύμβουλος και «αυστηρός κριτής». 

Β1. 
α. Ακόμα και οι τρυφερές σχέσεις μας με τα άψυχα είναι φιλία. ΛΑΘΟΣ 
β. Η αμοιβαιότητα των αισθημάτων είναι απαραίτητη προϋπόθεση της φιλίας. ΣΩΣΤΟ 
γ. Η φιλία δεν αποκλείει την προσδοκία οποιασδήποτε υλικής ανταμοιβής και ευχαρίστησης. ΣΩΣΤΟ 
δ. Η τέλεια φιλία είναι εκείνη που στηρίζεται σε ηθικές αξίες. ΣΩΣΤΟ 
ε. Σε μια δύσκολη στιγμή της ζωής μας μπορούμε να στηριχτούμε και σε άλλους συμπαραστάτες και συμβούλους εκτός από έναν φίλο. ΛΑΘΟΣ 

Β2. 
α) Η τρίτη παράγραφος αναπτύσσεται με συνδυασμό μεθόδων. Συγκεκριμένα εντοπίζεται η μέθοδος της διαίρεσης «τρία είδη ... συναναστροφής», διαιρετέα έννοια: οι φιλικές σχέσεις, διαιρετική βάση (εννοείται): ο σκοπός, μέλη/πηλίκο της διαίρεσης: Στην πρώτη περίπτωση... Στη δεύτερη περίπτωση... Στη συνέχεια απαντά η μέθοδος της αιτιολόγησης. Στην παράγραφο εντοπίζεται σε τέσσερα (4) σημεία ο αιτιολογικός σύνδεσμος «επειδή»: «επειδή...κ,τ.λ.)», «επειδή...κ,τ.λ.)», «επειδή, δηλαδή, ...αλλά επειδή... συναναστροφής).» Επιπλέον, εντοπίζονται οι μέθοδοι της σύνκρισης - αντίθεσης, και των παραδειγμάτων: -    Σύγκριση - Αντίθεση: «και στις δύο περιπτώσεις ... συναναστροφής». -    Παραδείγματα: «(για τις υποθέσεις ... κ.τ.λ.)» «(είναι διασκεδαστικός... κ.τ.λ.)» 
β) Ποια νοηματική σχέση εκφράζουν οι παρακάτω διαρθρωτικές λέξεις;
 Άλλωστε (1η παράγραφος)-> προσθήκη 
δηλαδή (2Π παράγραφος) -» επεξήγηση
 Όταν (2η παράγραφος) -> χρόνο 
λοιπόν (4η παράγραφος) -> συμπέρασμα 

Β3. 
α) ενκωυίασαν = επαίνεσαν ευχαρίστηση = τέρψη συναναστροφής = συγχρωτισμού ακατάλυτη = άρρηκτη φθείρεται = αλλοιώνεται 
β) οικεία Φ ξένα 
επιδέξιος Φ ανίκανος
 ωφέλεια Φ βλάβη 
αξία Φ απαξία 
αυστηρό Φ επιεική 

Β4. 
α) «διά το χρήσιμον» : φράση του Αριστοτέλη «αγαπά» : ειρωνεία (υλικό ή ηθικό): επεξήγηση
 β) Το β' ενικό πρόσωπο είναι το πρόσωπο του διαλόγου και της δια ζώσης επικοινωνίας. Ο δοκιμιογράφος συνδιαλέγεται με τον αναγνώστη προσδίδοντας στο κείμενο ζωντάνια, αμεσότητα και παραστατικότητα. Το α' ενικό πρόσωπο προσδίδει συλλογικότητα στο κείμενο, ο συγγραφέας συμμετέχει, έχει κοινή οπτική με τον αναγνώστη, απαιτεί συλλογική δράση με αποτέλεσμα να γίνει το κείμενο πιο παραστατικό. 

ΠΡΟΛΟΓΟΣ 
Αξιότιμοι καθηγητές, καθηγήτριες, Αγαπητοί συμμαθητές, συμμαθήτριες, Με αφορμή τη σημερινή εκδήλωση η οποία είναι αφιερωμένη στις ανθρώπινες σχέσεις στη σύγχρονη εποχή, ανέλαβα να σας παρουσιάσω ομιλία, πιστεύοντας ότι θα αποτελέσει τη βάση ενός γόνιμου προβληματισμού. Είναι γεγονός πως ο σύγχρονος άνθρωπος ζει και αναπνέει μέσα σε έντονη τεχνολογική και υλιστική ατμόσφαιρα, η οποία τον καθιστά όλο και περισσότερο αδιάφορο, γεγονός που δυσχεραίνει την πορεία του Εγώ προς το Εσύ. Καταντά ατομικιστής, εγωιστής, κλείνεται στον εαυτό του, δημιουργεί εικονικές , συμβατικές σχέσεις, γιατί κρατά τον εσωτερικό του κόσμο κλειστό, κάτω από ένα περιχαρακωμένο Εγώ. 

ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ 
Α' σκέλος Χαρακτηριστικά της γνήσιας φιλίας -    αγάπη, σεβασμός, ανιδιοτέλεια, αλληλεγγύη -    ειλικρίνεια, εντιμότητα, αμοιβαία εμπιστοσύνη -    εποικοδομητικός διάλογος -> ουσιαστική επικοινωνία -    αλληλοκατανόηση, συλλογικότητα, συνέπεια -    συμπαράσταση, αρωγή, υποστήριξη -    ομοιότητα, όχι όμως ταύτιση, κοινός κώδικας αξιών Β' σκέλος Το Διαδίκτυο και ιδιαίτερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ανοίξει νέους δρόμους στις ανθρώπινες σχέσεις διευρύνοντάς τες και ταυτόχρονα εγκυμονώντας κινδύνους. 1. Θετικά χαρακτηριστικά -    κοινωνικοποίηση, αμεσότητα -> ευκολότερη προσέγγιση -    εξοικονόμηση χρόνου, εκμηδένιση αποστάσεων -> διατήρηση σχέσεων εξ αποστάσεως -    διευκόλυνση έκφρασης συναισθημάτων και συναισθηματική στήριξη -    αναζήτηση και εύρεση συμβουλών, νουθεσία -    διεύρυνση και σύσφιγξη φιλικών σχέσεων -    δημιουργία ομάδων με κοινά ενδιαφέροντα -» ανταλλαγή οπτικοακουστικού υλικού 2. Αρνητικά χαρακτηριστικά -    τυποποίηση, επιδερμικότητα: δημιουργία επιφανειακών / ανούσιων σχέσεων -    δυσερμηνεία - παρεξηγήσεις εξαιτίας της ελευθεριότητας και της ασύδοτης δημοσιοποίησης προσωπικών δεδομένων -    δημιουργία πρόσκαιρης ευεξίας και επίπλαστης αίσθησης αυτολοκλήρωσης -    επαφή με άγνωστα και επικίνδυνα άτομα -    εγκλεισμός σε μια διαδικτυακή και κίβδηλη πραγματικότητα -> αποκλεισμός από την πραγματική επαφή 

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Ως κατακλείδα της ανάλυσης που προηγήθηκε μπορεί να τεθεί η παρατήρηση ότι η γνήσια φιλία συνιστά απαραίτητο στοιχείο για την ολοκλήρωση της προσωπικότητας του ανθρώπου. Στη σύγχρονη εποχή της τεχνολογικής επανάστασης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να συμβάλλουν δημιουργικά στη σύναψη φιλιών, είναι, όμως, πιθανό να τις υπονομεύσουν και να δημιουργήσουν σχέσεις επιδερμικές, ωφελιμιστικές και ανούσιες. Στο πλαίσιο αυτό, οι άνθρωποι και κυρίως εμείς οι νέοι οφείλουμε να είμαστε επιλεκτικοί και αληθινοί, γιατί «η φιλία είναι δώρο ακριβό και ευτύχημα σπάνιο». 

ΚΡΙΤΙΚΗ Τα φετινά θέματα της Έκθεσης χαρακτηρίζονται βατά και προσιτά για ένα μαθητή που έχει μελετήσει σφαιρικά το γνωστικό υλικό της Έκφρασης - Έκθεσης του Λυκείου. Το διαχρονικό θέμα της φιλίας επικαιροποιείται μέσω της σύνδεσής του με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το δοκίμιο του Παπανούτσου χαρακτηρίζεται κατανοητό, λογικά δομημένο και δεν παρουσιάζει δυσκολίες στη σύνταξη του κειμένου. Οι ασκήσεις καλύπτουν εύρος ύλης, ενώ χαρακτηριστική είναι για μία ακόμη φορά η απουσία της θεωρίας του βιβλίου της Γ' Λυκείου (τρόποι και μέσα πειθούς, συλλογισμοί, δοκίμιο).

www.dikaiologitika.gr

Κυριακή, 15 Μαΐου 2016

Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Γ' Αθήνας [2016]

Ανακοινώθηκε από την διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας (…δυτική) ο πίνακας  μοριοδότησης των διευθυντών Γυμνασίων και Λυκείων, όπως προέκυψε μετά την εκλογική διαδικασία της Παρασκευής 19/06/2015.
Διευθυντές είναι οι έχοντες και τα περισσότερα μόρια ανά σχολείο (υπογραμμίζονται)

 

 

ΕΠΙΛΟΓΗ    ΕΠΩΝΥΜΟ    ΟΝΟΜΑ    ΚΛΑΔΟΣ    ΜΟΡΙΑ

ΧΑΪΔΑΡΙ  

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ    ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ    ΠΕ15    18,835
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ    ΠΕ04.01    18,19
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΖΑΜΠΟΥΝΗ    ΑΣΗΜΙΝΑ    ΠΕ02    26,75
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΚΑΛΟΓΙΑΝΤΣΙΔΗΣ    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ    ΠΕ07    13,6
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΣΠΑΝΟΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ19    21,025
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ    ΣΩΤΗΡΙΟΣ    ΠΕ19    26,25
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΒΡΕΚΟΥΣΗ    ΜΑΡΙΑ    ΠΕ14.04    25,5
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΜΠΑΛΛΟΣ    ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ    ΠΕ11    22,83
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΚΟΚΚΟΡΗ    ΑΘΗΝΑ    ΠΕ19    17,17
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΠΥΡΟΒΟΛΑΚΗ    ΡΟΔΩ    ΠΕ06    12,75
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΤΡΙΒΕΛΛΑΣ    ΣΕΡΑΦΕΙΜ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ    ΠΕ17.02    20,75
1ο ΓΕ.Λ. ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ    ΝΙΚΟΛΑΟΣ    ΠΕ03    24,54
2ο ΓΕ.Λ. ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΠΑΓΟΥΛΑΤΟΥ    ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ    ΠΕ05    19,5
2ο ΓΕ.Λ. ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ    ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ    ΠΕ05    15,625
3ο ΓΕ.Λ. ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ    ΠΑΝΤΕΛΗΣ    ΠΕ02    19,3
3ο ΓΕ.Λ. ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ    ΠΕ03    17,34
3ο ΓΕ.Λ. ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΗΣ    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ    ΠΕ10    5,505
4ο ΓΕ.Λ. ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΠΑΝΤΑΓΙΑΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ02    28,74
1ο ΕΠΑ.Λ. ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ    ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ    ΝΙΚΟΛΑΟΣ    ΠΕ19    22,91

 

 

ΑΙΓΑΛΕΩ   

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ    ΛΥΚΟΓΙΑΝΝΗΣ    ΗΛΙΑΣ    ΠΕ07    12
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ    ΦΙΛΙΠΠΑ-ΓΟΝΙΔΑΚΗ    ΑΝΝΑ    ΠΕ03    18,5
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ    ΚΟΝΤΟΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ    ΠΕ11    16
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ    ΚΟΥΚΗΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ19    21,67
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ    ΜΑΤΘΙΟΠΟΥΛΟΥ    ΓΕΩΡΓΙΑ    ΠΕ02    27,6875
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ    ΒΑΝΤΑΡΑΚΗΣ    ΝΙΚΟΛΑΟΣ    ΠΕ03    26,495
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ    ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ    ΠΕ05    25,375
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ    ΧΑΤΖΟΓΛΟΥ    ΔΕΣΠΟΙΝΑ    ΠΕ04.04    24,58
9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ    ΚΑΡΑΙΣΚΟΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ11    21,375
9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ    ΒΛΑΝΤΗ    ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ    ΠΕ06    20,5
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ    ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ    ΚΥΡΙΑΚΟΣ    ΠΕ03    25
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ    ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ    ΠΕ29    18,545
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ    ΕΛΕΝΗ    ΠΕ11    6,125
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ    ΑΦΟΥΞΕΝΙΔΗΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ03    20,525
1ο ΓΕ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΜΗΤΣΑΙΝΑ    ΜΑΡΙΑ    ΠΕ06    22,65
1ο ΓΕ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ    ΠΕ03    17,1
3ο ΓΕ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΡΗΓΑΤΟΥ    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ    ΠΕ02    20,58
4ο ΓΕ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ    ΧΡΗΣΤΟΣ    ΠΕ04.01    8,88
4ο ΓΕ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ09    24,175
5ο ΓΕ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΜΑΥΡΟΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ03    23,835
6ο ΓΕ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΤΡΑΒΑΣΑΡΟΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ13    20,3
6ο ΓΕ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΚΑΠΕΤΑΝΙΔΟΥ    ΘΕΟΔΟΣΙΑ    ΠΕ03    23,075
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ    ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ    ΠΕ03    23,5
1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΚΑΠΕΝΗΣ    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ    ΠΕ19    19,39
1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ    ΕΥΔΟΚΙΑ    ΠΕ17.07    19,93
2ο ΕΠΑ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΠΟΤΗΡΙΑΔΗΣ    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ    ΠΕ17.02    22,7
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΚΟΛΟΥΤΣΟΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ17.02    15,74
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ    ΤΟΛΙΑΣ    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ    ΠΕ19    22,035
Τ.Ε.Ε. ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Α΄ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΑΙΓΑΛΕΩ    ΠΑΡΑΡΑΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ17.04    29

2ο Ε.Κ. (ΑΙΓΑΛΕΩ)    ΚΟΛΟΥΤΣΟΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ17.02    16,37
2ο Ε.Κ. (ΑΙΓΑΛΕΩ)    ΜΠΟΥΡΕΛΟΣ    ΣΠΥΡΙΔΩΝ    ΠΕ19    20,365

 

ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ    ΜΟΥΡΓΟΠΟΥΛΟΥ    ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ    ΠΕ05    26,955
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ    ΒΥΘΟΥΛΚΑΣ    ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ    ΠΕ02    21,14
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ    ΚΑΝΕΛΛΟΣ    ΠΕΤΡΟΣ    ΠΕ11    24,41
1ο ΓΕ.Λ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ    ΛΕΜΠΕΣΗΣ    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ    ΠΕ02    23
2ο ΓΕ.Λ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ    ΚΑΠΟΥΤΣΗ    ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ    ΠΕ02    24,5

 

 

ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΙ:

 

ΕΠΙΛΟΓΗ    ΕΠΩΝΥΜΟ    ΟΝΟΜΑ    ΚΛΑΔΟΣ    ΜΟΡΙΑ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ    ΧΡΗΣΤΟΣ    ΠΕ03    16,08
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΒΥΘΟΠΟΥΛΟΥ    ΒΑΣΙΛΙΚΗ    ΠΕ02    23,84
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΠΕΡΙΚΟΥ    ΑΝΘΗ    ΠΕ03    18,475
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ    ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ    ΠΕ02    20,65
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΛΥΜΠΕΡΗΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ04.01    22,555
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΔΡΙΤΣΑΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ17.01    18,055
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΚΑΤΣΑΝΟΥ    ΜΑΡΙΑ    ΠΕ04.04    19,16
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΠΑΤΕΡΑΚΗ    ΕΛΕΝΗ    ΠΕ04.04    27,875
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕ.Λ.  ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ02    11,25
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕ.Λ.  ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ    ΑΘΗΝΑ    ΠΕ19    19,375
1ο ΓΕ.Λ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΦΛΑΡΙΩΤΗ-ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΥ    ΕΥΘΥΜΙΑ    ΠΕ02    13,9
1ο ΓΕ.Λ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΠΡΩΙΜΑΚΗΣ    ΜΗΝΑΣ    ΠΕ04.05    22,3
1ο ΓΕ.Λ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΝΑΚΟΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ03    17,55
2ο ΓΕ.Λ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΛΙΤΣΑ    ΣΟΦΙΑ    ΠΕ03    15,27
2ο ΓΕ.Λ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ    ΣΩΤΗΡΙΟΣ    ΠΕ03    22,73
3ο ΓΕ.Λ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΠΑΡΙΩΤΗΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ02    24,125
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕ.Λ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΦΡΟΣΥΝΗ    ΔΗΜΗΤΡΑ    ΠΕ03    23,9725
1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ    ΠΕ12.05    16,05
1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΠΑΥΛΙΔΗΣ    ΝΙΚΟΛΑΟΣ    ΠΕ10    21,09
2ο ΕΠΑ.Λ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΓΚΟΥΜΑΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ18.02    22,105
3ο ΕΣΠ. ΕΠΑ.Λ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ    ΚΟΥΛΙΝΟΥ    ΘΕΟΔΩΡΑ    ΠΕ02    23,375
ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ    ΠΕ04.04    21,375
ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΜΑΣΤΕΛΛΟΣ    ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ    ΠΕ19    20,33
ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΣΦΥΡΗΣ    ΘΕΟΔΩΡΟΣ    ΠΕ03    19,44
ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΤΣΙΓΚΟΥΛΗ    ΑΝΝΑ    ΠΕ16.01    16,03
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΡΟΥΚΟΥΤΑΚΗΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ02    26,24
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΣΕΧΙΔΗΣ    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ    ΠΕ11    19,8
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΕΛΛΗ    ΦΩΤΕΙΝΗ-ΕΥΑΝΘΙΑ    ΠΕ02    20,275
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ    ΠΕ02    14,465
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ    ΔΗΜΗΤΡΑ    ΠΕ02    20,5
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ    ΑΓΛΑΙΑ    ΠΕ05    23,075
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΜΠΑΛΟΔΗΜΑΣ    ΣΤΑΥΡΟΣ    ΠΕ16.01    18,625
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΡΟΥΚΟΥΤΑΚΗΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ02    18,73
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ10    17,25
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΔΑΒΟΥΤΗΣ    ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ    ΠΕ04.01    22,195
8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΠΑΤΡΟΥΛΙΑΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ06    25,23
9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΚΑΛΟΓΙΩΡΓΑΣ    ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ    ΠΕ19    20
9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ    ΑΓΛΑΙΑ    ΠΕ05    19,875
10ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ19    21,72
10ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΠΕΡΙΒΟΛΙΩΤΗ    ΧΡΙΣΤΙΝΑ    ΠΕ02    16,83
11ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ    ΛΑΤΤΑΣ    ΚΥΡΙΑΚΟΣ    ΠΕ03    18,16
1ο ΓΕ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΠΟΛΙΤΗΣ    ΑΙΜΙΛΙΟΣ    ΠΕ05    23,035
2ο ΓΕ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΙΩΑΝΝΟΥ    ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ    ΠΕ03    17,375
2ο ΓΕ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΤΣΑΚΡΗΣ    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ    ΠΕ02    22,46
3ο ΓΕ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΚΟΥΒΑΤΣΟΥ    ΗΛΙΑΝΑ    ΠΕ02    15,75
3ο ΓΕ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΠΕΤΡΙΔΗΣ    ΣΕΡΑΦΕΙΜ    ΠΕ02    21,5
4ο ΓΕ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΤΣΟΥΝΤΑΡΟΣ    ΖΑΧΑΡΙΑΣ    ΠΕ02    23,79
5ο ΓΕ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΚΑΡΑΧΑΛΙΑΣ    ΣΤΕΦΑΝΟΣ    ΠΕ01    23,515
6ο ΓΕ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΜΥΛΩΝΑΣ    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ    ΠΕ19    23,29
7ο ΓΕ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΚΟΛΛΑΣ    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ    ΠΕ09    17,515
7ο ΓΕ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΠΑΪΣΙΟΥ    ΣΥΡΜΩ    ΠΕ01    16,335
ΤΕΕ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΛΙΟΥ    ΣΜΥΡΝΙΩΤΗΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ03    21,75
1ο ΕΠΑ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ    ΣΩΤΗΡΙΟΣ    ΠΕ17.03    25,14
1ο ΕΠΑ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΦΑΝΤΑΚΗΣ    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ    ΠΕ17.02    16,93
2ο ΕΠΑ.Λ. ΙΛΙΟΥ    ΓΕΩΡΓΑΚΙΛΑΣ    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ    ΠΕ17.04    21,26
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ    ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ11    16,69
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ    ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ    ΟΘΩΝ    ΠΕ01    19,17
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ    ΚΑΤΣΑ    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ    ΠΕ19    19,295
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ    ΜΟΥΤΕΒΕΛΗ    ΔΗΜΗΤΡΑ    ΠΕ05    17,99
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ    ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ    ΟΘΩΝ    ΠΕ01    16
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ    ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ    ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ    ΠΕ03    19,875
1ο ΓΕ.Λ. ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ    ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗΣ    ΑΝΤΩΝΙΟΣ    ΠΕ02    24,9375
2ο ΓΕ.Λ. ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ    ΣΕΦΕΡΛΗΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ03    16,12
2ο ΓΕ.Λ. ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ    ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ03    20,42
1ο ΕΠΑ.Λ. ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ    ΣΠΑΘΑΡΙΩΤΗΣ    ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ    ΠΕ14.04    27,975
1ο ΕΠΑ.Λ. ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ    ΠΑΠΙΓΚΙΩΤΗ    ΒΙΚΤΩΡΙΑ    ΠΕ19    11,2125
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΜΠΙΤΣΙΤΕ    ΒΑΙΑ    ΠΕ03    17,1
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΠΕΤΡΙΤΣΗ    ΚΥΡΙΑΚΗ    ΠΕ02    15,6
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΔΕΛΑΣΟΥΔΑ    ΑΝΤΩΝΙΑ    ΠΕ02    24,5
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ    ΠΕ04.02    23,73
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΠΕΖΟΥ    ΓΕΩΡΓΙΑ    ΠΕ05    16,895
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΠΑΠΟΥΤΣΑΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ20    14,755
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΣΤΑΜΑΤΕΛΛΗ    ΜΑΡΙΑ    ΠΕ11    21,66
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΜΑΝΙΑΤΑΚΟΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ04.01    18,3
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΓΚΑΛΑΣ    ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ    ΠΕ02    17,1
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΥ    ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ    ΠΕ02    16
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ    ΠΥΡΡΟΣ    ΠΕ11    19
8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΣΩΜΟΣ    ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ    ΠΕ01    27,43
9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΤΣΙΑΝΤΟΥΚΑ    ΚΥΡΙΑΚΗ    ΠΕ11    24,26
10ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΠΛΑΣΤΟΥΡΓΟΥ    ΜΑΡΙΑΝΝΑ    ΠΕ02    25,5
12ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΡΟΥΤΟΥΛΑ    ΕΥΓΕΝΙΑ    ΠΕ04.02    23,225
13ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ    ΠΕ02    23,635
13ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ    ΠΕ12.04    17,34
14ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ    ΦΩΤΕΙΝΗ    ΠΕ04.04    23,6875
15ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ    ΠΕ02    26,77
16ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΠΑΙΔΑΚΗΣ    ΧΡΗΣΤΟΣ    ΠΕ17.03    26,395
17ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΚΟΝΤΟΥΛΗΣ    ΝΙΚΟΛΑΟΣ    ΠΕ11    23,33
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΜΙΧΑΛΑΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ19    9,42
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ    ΧΡΗΣΤΟΣ    ΠΕ04.01    25,705
1ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΕΛΛΗΝΙΚΑΚΗΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ09    20,1425
2ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ02    24,9
3ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΜΕΡΤΙΚΑΣ    ΧΡΗΣΤΟΣ    ΠΕ02    18,58
3ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΠΑΠΑΠΑΝΟΥ    ΑΓΓΕΛΙΚΗ    ΠΕ02    18,83
5ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΓΕΩΡΓΙΟΥ    ΣΠΥΡΙΔΩΝ    ΠΕ20    15,0475
5ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΖΑΡΚΑΔΟΥΛΑΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ04.01    21,805
6ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΜΑΝΙΑΤΑΚΟΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ04.01    14,86
6ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ    ΠΕ04.01    20,55
7ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΨΥΧΑΛΟΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ04.01    23,7
8ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΚΑΛΟΓΕΡΑ    ΜΑΡΙΑ    ΠΕ01    22,045
9ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΚΑΤΙΚΑ-ΒΑΣΣΗ    ΜΑΡΙΑ    ΠΕ02    29,26
10ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΠΟΛΙΤΗΣ    ΑΙΜΙΛΙΟΣ    ΠΕ05    15,985
10ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΓΚΟΥΒΙΕΡΟΣ    ΧΡΗΣΤΟΣ    ΠΕ03    20,93
11ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΘΑΝΑΣΙΑ    ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ    ΠΕ02    23,5
11ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΓΚΟΥΒΑΤΣΟΥ    ΓΛΥΚΕΡΙΑ    ΠΕ06    15,6875
13ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ    ΑΝΔΡΙΑΝΗ    ΠΕ02    22,305
13ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΝΤΑΙΦΩΤΗΣ    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ    ΠΕ03    18,29
14ο ΓΕ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ    ΠΕ17.01    29,2
1ο ΕΠΑ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ    ΕΥΔΟΚΙΑ    ΠΕ17.07    17,7
1ο ΕΠΑ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΚΟΥΤΣΙΛΙΕΡΗ    ΦΑΝΗ    ΠΕ09    13,925
2ο ΕΠΑ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΤΣΙΜΠΛΑΚΟΣ    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ    ΠΕ04.01    17,19
2ο ΕΠΑ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ    ΧΡΗΣΤΟΣ    ΠΕ17.03    21,15
3ο ΕΠΑ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΣΟΥΛΗ    ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ    ΠΕ02    24,52
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΤΡΑΒΑΣΑΡΟΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ13    23,9
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΡΙΖΟΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ17.02    18,875
2ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ    ΛΑΓΓΟΥΣΗΣ    ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ    ΠΕ17.02    22,5
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΜΠΑΛΑΣ    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ    ΠΕ02    20
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ    ΛΑΜΠΡΟΣ    ΠΕ03    20,5625
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΠΕΡΙΒΟΛΙΩΤΗ    ΧΡΙΣΤΙΝΑ    ΠΕ02    14
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΜΑΡΑΓΚΟΥ    ΕΛΕΝΗ    ΠΕ02    21,5
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΚΟΥΡΒΑ-ΠΑΠΠΑ    ΑΙΜΙΛΙΑ    ΠΕ06    24,06
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΜΠΟΤΣΑΡΗ    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ    ΠΕ02    25,93
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΖΑΧΟΓΕΩΡΓΟΣ    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ    ΠΕ03    19,5
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΡΕΠΠΑΣ    ΓΡΗΓΟΡΗΣ    ΠΕ03    11,375
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΤΖΙΒΡΑΣ    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ    ΠΕ02    15,02
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ    ΕΛΕΝΗ    ΠΕ01    24,85
1ο ΓΕ.Λ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ    ΕΥΘΥΜΙΟΣ    ΠΕ03    19,1
1ο ΓΕ.Λ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ03    19,85
2ο ΓΕ.Λ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ04.04    23,98
3ο ΓΕ.Λ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ    ΓΕΩΡΓΙΑ    ΠΕ13    15,86
3ο ΓΕ.Λ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΑΓΑΛΙΑΝΟΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ04.02    23,36
4ο ΓΕ.Λ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ    ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ    ΠΕ04.01    15,22
4ο ΓΕ.Λ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΜΙΧΕΛΑΡΑΚΗΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ03    17,72
4ο ΓΕ.Λ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΤΕΡΖΟΥΔΗΣ    ΙΩΑΝΝΗΣ    ΠΕ19    11,47
5ο ΓΕ.Λ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΜΠΡΑΒΟΥ    ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ    ΠΕ13    18,075
5ο ΓΕ.Λ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΡΑΠΤΗ    ΝΙΚΗ    ΠΕ12.08    19,825
1ο ΕΠΑ.Λ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΤΣΟΥΚΙΑ    ΕΛΠΙΔΑ    ΠΕ17.06    20,15
1ο ΕΠΑ.Λ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ    ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ    ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ    ΠΕ03    6,46
1ο Ε.Κ. (ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ)    ΦΑΝΤΑΚΗΣ    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ    ΠΕ17.02    17,29
3ο Ε.Κ. (ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ)    ΓΙΑΚΟΥΜΕΤΤΗΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ18.18    22,3
4ο Ε.Κ. (ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ)    ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ    ΕΛΕΝΗ    ΠΕ17.04    21,75
5ο Ε.Κ. (ΙΛΙΟΥ)    ΓΚΟΥΜΑΣ    ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΕ18.02    22,975
5ο Ε.Κ. (ΙΛΙΟΥ)    ΡΙΖΟΣ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΕ17.02    18,275