Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Kostas Mammos Απεργώ γιατί...



Απεργώ γιατί έχω όρεξη για δουλειά.
Απεργώ γιατί το Υπουργείο κάνει λογιστική και δεν μπορούμε να κάνουμε λογιστική στο πνεύμα,στη ψυχή και στην καρδιά των μαθητών μας.
Απεργώ γιατί καταργούνται τμήματα και σχολεία στη μέση της χρονιάς, γιατί τα παιδιά στοιβάζονται σε 30-αρια τμήματα.Γιατί δεν έχουμε συνεχή,διαρκή,έντονη επιμόρφωση.Γιατί όλα αυτά επιβαρύνουν την παιδεία που μπορώ να προσφέρω.
Απεργώ γιατί δεν εκσυγχρονίζεται το αναλυτικό πρόγραμμα, που θέλει σκέτη απομνημόνευση και δεν καλλιεργεί σύγχρονες δεξιότητες , όπως κριτική : σκέψη, συνεργασία , υπευθυνότητα , δημιουργία , καινοτομία , συνέπεια.
Απεργώ γιατί μας διαβάλλουν ότι δουλεύουμε 2-3 ώρες την ημέρα. Γιατί δεν αναγνωρίζουν ότι μελετώ σπίτι,προετοιμάζομαι,σχεδιάζω το μάθημά μου , δημιουργώ gigabytes ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού, γιατί το μάθμα της ημέρας το έχουν οι μαθητές μου σε βίντεο το μεσημέρι (www.15gymperist.gr) , γιατί μόλις τις πρώτες αυτές μέρες διόρθωσα 100 γραπτά διαγνωστικού τεστ, έβγαλα στατιστικά και ξέρω κάθε μαθητής μου που υστερεί ώστε να τον βοηθήσω να καλύψει τα κενά του.

Θέλω να αφοσιωθώ στη διδακτική δουλειά μου και δεν με αφήνουν.

Δεν πρέπει να γίνει και άλλη καταστροφή στην δημόσια εκπαίδευση.

Θέλουμε να προσφέρουμε δουλειά , σύγχρονη παιδεία , θέλουμε επιμόρφωση , βελτίωση , θέλουμε σημαντικό ρόλο στην κοινωνία.

Άλλοι δεν τα θέλουν....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου